HOŞGELDİN BEBEK

bebek şekeri

Yeni bir soluk yepyeni bir heyecan, nasıl olmasın ki değil mi? şekerlerin rengi bile insanı heyecanlandırıyor. 


Hoş geldin bebek nerede nasıl doğdun bilmiyorum, şu dakikalarda annen kim baban ne iş yapıyor, ne önemi var sen mutlu ol sen huzurlu ol, en çok hak ettiğin güzellikleri yaşa bebek  hoş sen her şeyi en güzel hali ile yaşamayı en çok hak edensin. Her nerede doğmuş ve neye inanacak olursan ol bebek ama en çok sevmeye ve sevilmeye inan (sıralaması değişebilir elbette) ve en çokta yaşamaya odaklan. Biliyorum şimdilerde hep ağlamaktır ifade şeklin lakin biliyorum çok yakındır gözlerini onun gözlerine açman ve sonra dokunmayı anlaman, kadife teninin tadını çıkar hiç bu kadar sınırsız işitemeyecek göremeyecek ve dokunmayacaksın ve en nihayetinde seslen şimdi bebek zamanıdır.. 
ANNE! ANNE! ANNE! diye ve hiç bir şey  engel olamayacak senin bu çok sesli orkestranla ona seslenmene...



Sevgili arkadaşlarım Selime,Selda ve Çiğdemin ilk kez hala olmaları niyeti ile yaptığım şekerlemeleri ve bu şekerlemelere bakarken hissettiklerim. Canım oğlum seni çok seviyorum iyi ki doğmuşsun iyi ki seni bana armağan etmiş Allah'ım.
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Hiç yorum yok:

Bu blogtaki yazılar, izinsiz kullanılamaz... Blogger tarafından desteklenmektedir.