HERŞEY BİRBİRİNE KARIŞTI


UYKULUSUZLUK, SÖMESTİR TATİLİ, PROJE ÖDEVİ VE BİR de İÇİMDEKİ MİNİKLE

Bugün bizim tatilimizin ilk günü ama her şey birbirine girmiş durumda sabah altıda uyandırılıyorum, çünkü hala çözemediğimiz (yanında uyumak istiyorum anne, korkuyorum anne, elim uyuştu anne) diye bölünen uykularımız var..  
Bu olumsuz  duruma rağmen öğretmenimizin yüklediği görevleri bir asker misali keyifle ve karşılık beklemeden yapma çabamız takdire şayan, sonra bir karne hediye sözümüz var birlikte gidilmesi gereken, bunların yanı sıra hiç bir şeye el sürmemi istemeyen ve hep onunla oynamamı isteyen bir profil (hatta sadece su içerek yaşamaya bile razı ) ödevlerimiz var elbette bitirmemiz gereken hımmm birde proje ödevi eklendi bu on beş güne sığdırmamız  ve ailecek yapılması gereken ( imdaaaaaaaaaaaatttttttttt) bir ödev zaten başlı başına konu seçmesi en güç şey  (benim beğendiğimi o beğenmez onun beğendiğini ben) son noktayı yine Efe koyar ben bilim adamıyım benim istediğim olacak der ve konu biter. 

Şimdi nereden başlayacağımı bilmeden odadan odaya turluyorum birde bugün mutlaka ödevimizin malzemelerini almaya çıkmamız gerekiyormuş emir ole geldi bu arada canım benim bu karmaşa ve hengamede doğmadığı için şanslımı desem miniğimiz için bilemiyorum ama eğer bebek karnında hangi saatlerde çok uyanıksa doğunca da o saatlerde uyanır denen rivayetler doğruysa yandık biz daha çokkkkkkkkk uykusuz geceler geçireceğiz demektir. 

İpin bir ucunu tutmalı ve bırakmamalı değil mi yoksa bunlarla baş edemez hale geleceğim ki buda benim hiç talep etmediğim bir durum ama yine de çok güzeller onunla minik bir boya kaleminin ucunda buluşmak bile çok keyifli çok......  (bu arada dışarı çıkmamıza 5 dakika kala bu yazıyı yazdığıma inanamıyorum)
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Hiç yorum yok:

Bu blogtaki yazılar, izinsiz kullanılamaz... Blogger tarafından desteklenmektedir.