NOHUTLAR VE FASULYELER :D


cikolata
çikolata
Nohutlar ve fasulyeler ilginç bir başlangıç yazısı oldu ama ilham kaynağım gibi oldular gerçekten sabahın erken saatlerinden beri nohut ve fasulyelerimi haşlamak... 
Bugün yeniden yazmaya karar verdim, İlk  defa mı yazıyorum hayır bu benim ilk bloğum mu hayır (ama son olma ihtimali çok yüksek... Peki neden bugün, aslında hemen hemen iki üç yıldır bu blog meselelerinin içinde yüzüp duruyorum çok acemi hatta acayip cahilim bu konuda desem yeridir. Biri çıksa benim için bütün bu işleri yapsa da ben sadece yazılarımı yazsam diye düşünmüyor değilim. Lakin nafile şu anda kendim baş etmeliyim sanırım. Şu ana kadar sayfalar dolusu yazmışlığım oldu ama, hiç bu kadar kararlı olmamıştım hiç bu kadar emin olmamıştım. Yazılarıma aldığım beğeniler beni mutlu ediyordu lakin, bir şeyler hep yarım kalıyordu en nihayetinde dün başka bir arkadaşımın yazısı bana eksik olan yanımı tekrar anımsattı. Aslında unuttuğum da yoktu ama göz ardı ediyordum galiba, oğlum yaşam kaynağım aslında hepimizin yasama sebebi çocuklarımız bebeklerimiz değil mi henüz 5 yaşında ama ben onunla asırlardır yaşıyor gibiyim şimdi 29. haftasında olduğum ve yeniden bir erkek annesi olmaya hazırlandığım bu günler benim ve bebeklerimin hikayesinin başlangıcı olsun.. Nohutlar ve fasulyeleri unutmamak gerek elbette hım bir de unutmadan yarın karne günü canım benim öyle heyecanlı ki tarifi mümkün değil biz de anneler olarak onlara o anı hiç unutmamaları için minik ama tatlı hediyeler düşündük bende süsledim püsledim umarım hiç unutmayacakları kadar tatlı bir gün olur...  




BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Hiç yorum yok:

Bu blogtaki yazılar, izinsiz kullanılamaz... Blogger tarafından desteklenmektedir.