ANNEM SANKİ KOMŞU


Uzun zamandır Efe ile tam gün zamanımız olmadığından ilginç yorumlarından mahrum kalıyordum. Nihayet yeniden kavuştum bütün günümüzü artık benim de bir hayli büyükçe göbeğim nedeni ile evde geçirmek zorunda kalınca, günü bitirmek için faaliyet sıkıntısı çekiyoruz.
Nedense bunu hep benimle çekiyor yada çabuk sıkılıyor aslında naz yapıyor desek daha doğru melodikasının ilk notalarını nasıl ezberlediğini soruyorum öğretmenim gösterdi o kadar diyor bende alıp elime hayatımda ilk kez çaldığım melodikayı büyük bir titizlikle ve sevimlilikle üflüyorum.
Aldığım cevap ben sıkıldım ara verebilir miyiz oluyor. Elimiz mahkum bizde bırakıveriyoruz melodikayı.
Sonra ödevimize geçiyoruz matematik bizim en keyif aldığımız dersimiz bu ara lakin el yazısı ile bir takım harflere gelince iş yolların hepsi kapalı ya elimiz uyuşuyor ya uykumuz geliyor.
Buna benzer bir dolu bahane üretimine başlıyoruz neyse ona da ara veriyoruz.
Bir tutam bilgisayar bir tutam tv artı kurallar tatilde de geçerli olduğundan en çok buna kızıyoruz... Ama en güzeli tatil başlangıcını pazartesi olarak bildik ve ilk kez beni sabah bir öpücükle uyandırdı günaydın dedi...
Elimden tutup sana bir sürprizim var diyerek odasına götürdü tatatatammmmmmmmm ben yatağımı topladım evet çok güzel bir şey bu tarifi imkansız ama bunda benim hiç bir katkım yok Pakize hanım bunu nasıl başarıyor bilmiyorum ama karnelerin verildiği törende bir cümle kurması yeterli oluyor... Öğretmenimiz bir şey söylüyorsa mutlak doğrudur ama annem örnekliyorsa üzerinde düşünülmelidir. En nihayetinde uyku zamanı yaklaşıyordu
EFE: Anne babamı ararmısın ?
Ben: tabi oğlum
EFE: baba seni bekleyebilir miyim çok gecikecek misin
Babamız: Evet oğlum bu akşam gecikebilirim sen beni yarın akşam beklersin
EFE: iyi tamam o zaman
Babamız: Teşekkür ederim oğlum senide Anneni de öpüyorum selam söyle annene.. efe biraz düşünür ve dönüp su cümleyi kurar
EFE: Allah Allah sanki annem komşu selam söyle diyor. :))))))))
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Hiç yorum yok:

Bu blogtaki yazılar, izinsiz kullanılamaz... Blogger tarafından desteklenmektedir.