anne bebek fuarı

anne bebek fuarı

Efe okulda derken fuarda aldık soluğu;
Komik oldu ama iki başlı canavar gibi oldu bu yazı evet Anne , Bebek ve çocuk fuarından bahsediyorum elbette ben bu fuarla tanıştığımda henüz anne değildim zaten fuarın alanı da CNR değildi. 
Ama çok keyif aldığım katılmaktan çok mutlu olduğum bir fuar olduğunu belirtmeliyim elbette son gelişmelere kadar. Öncelikle Efe'nin okulda olması bir yandan beni burkuyordu ama bir yandan da onun sıkılacağını düşündükçe rahatlıyordum derken o gün okulun yöneticilerinin ve öğretmenlerimizin toplantısı Efe'ninde bize mecburi iştirakine sebep oldu.
Aslında düşüncemde yanılmadım ilk 1 saatten sonra Efe sıkıldım diye çığlıklar atarken imdadımıza bu kaplumbağa yetişti. Neyse buraya kadar her şey olumluydu Efe'nin sıkılması hariç onu tam eyledik hadi lazım gerekenleri inceleyelim hatta biraz alış veriş yapalım derken aşığı olduğumuz şu akülü araçlar çıktı karşımıza.
Hoş bunları kullanacak bir mekan yaratılıyor mu yaşadığımız şehirde cevap çok acık hayır ama yine çocuk işte bakmadan geçemiyorsunuz tam gireceğiz stant görevlisi bizden kartvizit istedi.
Ben de karnı burnunda bir hamile, çocukları ve benim için düzenlemiş bir fuarda bunun sorulmasını yadırgayarak ne kartı dedim Görevlinin cevabı: Yalnızca firma sahipleri standı gezebilir Ben: neden? Görevli: yalnızca toptancılar girebilir Ben: benden saklayacaksan çocuğum görmeyecekse kime satacaksınız bu ürünü aslında çok keyif aldığım bir ortamda bu gerginliği yaşamayı ben de istemezdim ama komik değil mi? gerçekten bir dolu fuarın amacı üretici ile tüketiciyi en doğru noktada buluşturmak amaçlıdır. Elbette satışınız olmayabilir elbette fiyat prensibiniz olabilir ama amacı bu kadar açık bir fuarda sanki avrupa da bir fuar alanında gibi insanına bu kadar yabancı durmak yalnızca müşterini uzaklaştırmaz ayrıca samimiyetsiz ve soğuk bir politikayı ortaya koyar oysa çocuk yada bebek olan bir ortamda yada onların ihtiyacına yönelik bir etkinlikte sen firma olarak en büyük kitlene bunca soğuk durur onları cezbetmezsen kime pazarlamayı kime satmayı umuyorsun. 
Valla duyarlar duymazlar bilmem ama benim satış ve pazarlamadan anladığım bu değil belki taviz vermezsiniz prensibinizden ama asıl tüketicinizi de küstürmezsiniz ben hala kızgın da olsam bu firmaya  onun dışında diğer yıllara göre çok kirlilik yoktu daha düzenli daha keyifli daha fazla anne ve bekleri düşünülerek yapılmış bir fuardı  katkısı olan herkese çok teşekkürler.

cocuk fuarı
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Hiç yorum yok:

Bu blogtaki yazılar, izinsiz kullanılamaz... Blogger tarafından desteklenmektedir.