baby shower

baby shower

Hiç bitmeyecek gibi görünür bazen bazı işler yada sen sonunu getirmeden zaman gelmiş olur öyle tedirginim bu ara dün yazdığım yazıdan da belli olduğu gibi ama bu sabah soğuk havaya rağmen yüzünü gösteren güneş bir heyecan doldurdu içime yeniden hız kazandım.
Üzerimde taşıdığım yükün ağırlığına rağmen dün akşam yine bir yorgunluk bir yorgunluk sanki günlerdir bir koşuşturma içindeymişim gibi kendi kendime konuştuğum bir andı.
Serkan'ın  beni yakaladığı çok yoruluyorsun ne yapıyorum ki dediğimde ise küçük beyi taşımak yeterde artar deyince Yusuf Efe'nin bir ifadesi düştü aklıma ve güldüm kendi kendime "Analar yükü taşır " evet 5 yaşındaki oğlum bile bunun farkına varmıştı ve annelerin her ne olursa olsun hiç bıkmadan usanmadan özellikle de çocuklarının bütün sorumluluklarını ve ağırlıklarını taşıyabileceğinden artık onunda şüphesi yoktu ve biliyordu.
Her nerede nasıl ve ne durumda olursa olsun annesi onun arkasında, sağında, solunda olacak hala büyümekteyim ve en güzel gelişimimi ben seninle yaşıyorum canım oğlum seni çok seviyorum.
Hiç bitmeyecek gibi görünse de çok büyük bir işi bitirdik artık şekerlerimiz hazır nihayet ve çokta güzel oldular umarım yemesi de keyif verir misafirlerimize.
babayshower
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Hiç yorum yok:

Bu blogtaki yazılar, izinsiz kullanılamaz... Blogger tarafından desteklenmektedir.