Babaanne - Grantmother

babaanne grandmother

babanne sözü dinlemeli babanneye söz dinletmeli!

Uzun bir süredir büyüklerimize vakit ayıramıyorduk... (gerçi hiç bir şeye vakit yok) gecen de babaannemle görüştük babaannem 1939 doğumlu cici bir yaşlı teyze sizin gözünüzde lakin işin bu kısmını (bide gelinlerine sormak lazım gerek bu kaynanayı. Bence de  çok sevimli bir babaanne neyse babaannem tansiyon dahil malum tüm rahatsızlıkları üzerinde taşımakta en önemli sorunu da şeker olmasına rağmen  bir o kadar da tıkınır... 

Maşallah neyse o torunun çocuğunu severken bende çantamın malum gözünden küçük su şişesini çıkarıp yudumlayıp duruyormuşum  ilgisini çekmiş ne güzel su içtiğimi söyleyince fark ettim.. 
Sonrada ekledi ben hiç içemiyorum midem bulanıyor da deyiverince  bende ona öneride bulundum babaannecim bole küçük şişeleri evin her yanına iliştir ve gördükçe de bir yudum da olsa iç ama erteleme o an iç dışarı mı çıkıyorsun mutlaka çantana bir küçük su şişesi koyuver.. 
Zaman içerisinde sende çok su içenler kervanına katılırsın, deyiş o deyiş babaannem soluğu cüzdanın başında aldı kızım Ayşe (Ayşe benim annem olur bu arada kaynana işte gencecik torunu dururken illa ki gelini halletsin eziyet değil mi? duyarsa yolacak saçımı başımı ) kızım sen bana alıver 10 şişe su annem 10 küçük pet şişeyi almış garibim götürmüş babaanneme şimdilerde babaannem ve suları mutlular...  
Bide gelin aldıya oh geline eziyette tamam hatta hat safhada gelinlere eziyet torunlara itimat torun sözünden çıkılmaz asla babaannem umarım içtiğin sular şifa olur. 
Harika bu babaanneler ya... 
Bende şimdi bilgisayarın başında ki küçük şişeyi görünce aklıma düştü yazayım dedim ama iyide oldu sen çok yaşa babaanne bide şarkı patlatayım da tam olsun....






BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Hiç yorum yok:

Bu blogtaki yazılar, izinsiz kullanılamaz... Blogger tarafından desteklenmektedir.