28 Ekim 2011

KIŞA HAZIRLIK



 Ne yazayım ne yazmayım derken biriken fotolar tarifler ardı arkası kesilmeyen okul toplantıları Eymen efendinin 10 gündür hiç bitmek bilmeyen hıhıhıhıhıhıhıh sı gece saat başı uyku bozukluğu tanrım ben nerede büyük konuştum diyeceğim ama şükürler olsun diyorum şikayet eder gibi görünsem de bütün bunları yapmaya çalışan da benim neyse aslında kışlık domates şişelerimiz çoktan yani domatesin domates zamanı hazırdı lakin ben zaman bulamadım sonra tarhana da ucu ucuna oldu güneş son sarı saçlarını uzattığında istanbula ben tarhanamı kurutuyordum gündüz resimlemeyi unutunca akşam üstüde boyle karanlık göründü elbet bizde tarhanamızın balkon sefası koyduk adını  bakmayın öyle durduklarına şimdilerde afiyetle yiyoruz her birini bu arada okul çok fena geçen yıl hazırlıkta örnek öğrenci secilmiş koltuklarımızı kabartmış belgelerini duvara astığımız çocuğumuzu bu yıl yeniden tanımaya başladık şaşırmış bir haldeyiz. bu konuda ayrıca ele alınacak elbette



 bu arada bir  yandan yeni bir projem var çok heyecanlıyım onun hazırlığı içindeyim en kısa zamanda burada paylaşmak istiyorum ama şimdi değil biraz daha var. Gecen hafta bu arada ilk kurabiye siparişimi hazırladım çok heyecanlıydı daha doğrusu ben bu işi yaparken hep keyif aldım ama bu kadar heyecan yapacağımı düşünmemiştim onların fotoğraflarınıda ayrıca yükleyeceğim şimdilik bu kadar yeter bu  kadar yoğun  tempo arasında bir iki satır yazabildiğime şükrediyorum ama iyiki yazıyorum.
 :)))))))))



0 yorum:

Yorum Gönder



design by GeCe