KIŞA HAZIRLIK


domates sosu

Merhaba,
Ne yazayım ne yazmayım derken biriken fotolar tarifler ardı arkası kesilmeyen okul toplantıları Eymen efendinin 10 gündür hiç bitmek bilmeyen hıhıhıhıhı sı gece saat başı uyku bozukluğu tanrım ben nerede büyük konuştum diyeceğim ama şükürler olsun diyorum.
Şikayet eder gibi görünsem de bütün bunları yapmaya çalışan da benim neyse aslında kışlık domates şişelerimiz çoktan yani domatesin domates zamanı hazırdı lakin ben zaman bulamadım. Sonra tarhana da ucu ucuna oldu güneş son sarı saçlarını uzattığında istanbul'a ben tarhanamı kurutuyordum.
Gündüz resimlemeyi unutunca akşam üstü de böyle karanlık göründü elbet biz de tarhanamızın balkon sefası koyduk adını bakmayın öyle durduklarına şimdilerde afiyetle yiyoruz.
Bu arada okul çok fena geçen yıl hazırlıkta örnek öğrenci seçilmiş koltuklarımızı kabartmış belgelerini duvara astığımız çocuğumuzu bu yıl yeniden tanımaya başladık şaşırmış bir haldeyiz. bu konuda ayrıca ele alınacak elbette...

tarhana

bu arada bir  yandan yeni bir projem var çok heyecanlıyım onun hazırlığı içindeyim en kısa zamanda burada paylaşmak istiyorum ama şimdi değil biraz daha var. Gecen hafta bu arada ilk kurabiye siparişimi hazırladım çok heyecanlıydı daha doğrusu ben bu işi yaparken hep keyif aldım ama bu kadar heyecan yapacağımı düşünmemiştim onların fotoğraflarınıda ayrıca yükleyeceğim şimdilik bu kadar yeter bu  kadar yoğun  tempo arasında bir iki satır yazabildiğime şükrediyorum ama iyi ki yazıyorum.



tarhana
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Hiç yorum yok:

Bu blogtaki yazılar, izinsiz kullanılamaz... Blogger tarafından desteklenmektedir.