KÜÇÜK OMUZLARIN BÜYÜK DOSTLUĞU

eymen-kakuleninbebekleri

Yanıma yatıyor öyle masum öyle naif ki öyle sıcak öyle içten ki sıkı sıkı sarılmak istiyorum lakin incitmekten korkuyorum...
Sen meşgul iken  mide boşluğunu doldurmakla ben seni izliyorum...
Saçlarını yavaştan kapanan gözlerini,ellerini, ayaklarını,yanaklarını sonra birden o minik tişörtünün minicik kısa kollarından çıkışmış omuzların ilişiyor gözüme küçücük olmasına rağmen nasıl güçlü korkusuz cesur ve bir o kadar savunmasız.
Ben durup takılıyorum senin omuz başlarına sonra benim ne çok derdimi dinlediğini hesaba koyarsak o küçük omuzlarının kocaman dostluğuna hayran kalıyorum sana doyamıyorum ben seni çok seviyorum.

BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Hiç yorum yok:

Bu blogtaki yazılar, izinsiz kullanılamaz... Blogger tarafından desteklenmektedir.