ANNE OLDUM

happy birt day
O gün içimizden geçmişti o gün birbirimize bu manada adalı olduğumuzu anladığımız gün bir kızımız olacaktı bizim yüzünü gözünü hayal edemiyorduk ama ille de bir kızdı. 
İşte sonra pekişmişken sevgimiz zamanın birinde birden kız isteyen gönlümüzü o isim doldurmuştu kızımız olacaktı evet bizim ille de lakin bir oğlumuz olacaksa mutlak adı Yusuf olacaktı. 
Kim bilir belki izlediğimiz okuduğumuz yada duyduğumuz bir kahraman gibi olsun istiyorduk hayatımıza giren en güzel mucizenin...
Yusuf önce kahraman oldu bize, sonra sevgiyi vermesini sevdik sonra, okuduk bildik ki bir peygamber ayrıca yüzü güzel gönlü güzel bir de sadık hiç düşünülmediği kadar ve bir gün nedeni göklerde Rabbim bir Yusuf bağışladı bize.
Öyle güzel öyle masum işte dedik mucize budur öyle sevdirdi öyle sevdirdi ki her görene bir daha baktırdı yüzüne.
Büyüdü Yusuf daha el kadar çocuk iken bile bir adalet güneşi gibi parladı gönlümüze Allah'ım seni sakınsın Yusuf'um Allah'ım sana hep adil olmak fırsatını tanısın hep adının hükmünü taşı hep güzel yüzlü ve güzel huylu ol en önce de Allah'a emanet ol.


happy birt day

Seni çok seviyorum oğlum, iyi ki doğmuşsun iyi ki doğurmuşum seni bu çarşamba sabahının bu ilk güneş ışıklarında sen de bana ışık oldun annem. Ve o günden bugüne o ışığın beni her gün  daha fazla parlatıyor. 

Senin ışık hüzmelerinde ve o tatlı dillerinde yaşamak benim için en güzel mucize Allah'ım seni benden beni de senden almasın küçük yavrum senin için yazılacak cümleler ardı arkası kesilmeden geliyor da, ben bunları yazarken, kesilmeyen bir de göz yaşları oluyor. 
Sana yazılacak seni anlatacak o mucize kelimeler dökülmüş yada henüz yazılmış değil ben bu dünyada elimden geldiğince tahtını yapmaya çalışacağım biliyorum ama Allah'ım sana en güzel en uğurlu en şanslı bahtı yazsın ve yaşatsın kuzukulağım benim seni çok seviyorum.

sevgiler
kakule
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Hiç yorum yok:

Bu blogtaki yazılar, izinsiz kullanılamaz... Blogger tarafından desteklenmektedir.