26 Kasım 2011

bugün ölmedim ya daha karada ölüm yok bana :)

Allahım nereden başlasam nesini anlatsam bilmiyorum bir türlü bitmek bilmeyen bir siparişimi yoksa onu yaparken başıma gelen talihsizliklerdenmi. herkes aynı soruyu soruyor bu arada nasıl yapıyorsun iki çocukla ya bir defa kurban olayım tek lüksüm bu külüstür bilgisayarım neredeyse tv hiç kalmadı diyebilirim zaten izlemek zorunda isem emin olun o programın adı çizgi film oluyor. neyse hafta başından beri geçmek bilmeyen bir boğaz ağrısı doktorun birtek spreyle beni kışkışlamasına bugün en nihayet isyan edip antibiyotiğe sarıldım kırk yıllık dostum gibi ne sandın bunlar yıllık bademcik öyle bir spreyle geçseydi keşke doktor. okula git gel fena üşüttük sanırım nerede kalmıştık evet sabaha kadar çok düzenli olmayan bir uyku hali ile koştur koştur anneannede kahvaltı merasimi sonra eczane ziyaret edilir ve eve gelinir. herşeyde tam burda başladı şeker hamurunun azizliği saat 1 de bitmesi gereken pastanın 3 te bitmesi sonra fotoğraf makinasının şarjının bitmesi ve şarjı bulamamak eymenin bir türlü uykuya dalamaması ohhhh nihayet yoldayız burda bırakırmı son hızla metronun önünden geçen arabaya metronun kılpayı çarpmaması ve zülüşümün evinin bukadar yakınında olup ona ulaşamamak nihayet verdik teslimettik hatta ayşeciğin ilk resimlerinide ben çektim bu arada inşallah güzel çekmişimdir. Nice nice mutlu yaşlarını göstersin Allahım sana cici kızım inşallah ve sonunda sözverdiğimiz gibi çocuklarıda kulede yarım saat eyleyip evin yolunu tuttuk bu arada kuzenlerden biri aradı betülcüm evleniyor yakında davetiyesini getirmiş halacık ve ayşegülcüm teşekkürler çok ilginç bir tasarımı var davetiyenin paylaşmadan geçemeyeceğim bu arada ağzıma lokmayı sanırım en son kahvaltıda koymuştum sonunda saat 19:00 civarı midem bayram etti. yani bir ara imadaaaaaaaaaat diye bağıcaktım çocuklardan utandım hımmm bu arada bütün bu işler halolurken eymen ve efe beyler bir yerde emanet sanıyorsanız yanılıyorsunuz. altını çizeyim mailecek yaşıyoruz bu maceraları tabiiiiiiiii bu arada bana ulaşımda ve yapımda emeği geçen Reyyana teşekkürlerimi iletmeden geçemeyeceğim. çok sağol valla hakkını ödeyemem Reyyan sen bizim herşeyimizsin :)))) heyo heyo heyo :)) ölmedim bakın hala sesim çıkıyoooooooo ama artık uyumak istiyorum.

ve resimler elbette  bir kısmı siz bide bu kostumu Ayşe Selinin üzerinde görün :) 

0 yorum:

Yorum Gönder



design by GeCe