Ayşe Selin 1 yaşın da

kurabiye

Allah'ım nereden başlasam nesini anlatsam bilmiyorum. Bir türlü bitmek bilmeyen bir siparişimi yoksa onu yaparken başıma gelen talihsizliklerden mi. Herkes aynı soruyu soruyor bu arada nasıl yapıyorsun iki çocukla ya bir defa kurban olayım tek lüksüm bu külüstür bilgisayarım neredeyse tv hiç kalmadı diyebilirim zaten izlemek zorunda isem emin olun o programın adı çizgi film oluyor.

Neyse hafta başından beri geçmek bilmeyen bir boğaz ağrısı doktorun bir tek spreyle beni yollaması bugün en nihayet isyan edip antibiyotiğe sarılmam. Kırk yıllık dostum gibi bunlar ne sandın bademcik öyle bir spreyle geçseydi keşke doktor. Okula git gel fena üşüttük sanırım nerede kalmıştık evet sabaha kadar çok düzenli olmayan bir uyku hali ile koştur, koştur anneanne de kahvaltı merasimi sonra eczane ziyaret edilir ve eve gelinir. Her şey de tam burada başladı şeker hamurunun azizliği saat 1 de bitmesi gereken pastanın 3 te bitmesi sonra fotoğraf makinesinin şarjının bitmesi ve şarjı bulamamak.
 Eymen'in bir türlü uykuya dalamaması ohhhh nihayet yoldayız. Burada kalır mı son hızla metronun önünden geçen arabaya metronun kıl payı çarpmaması ve zülüşümün evinin bu kadar yakınında olup ona ulaşamamak nihayet verdik teslim ettik. Ayşe'ciğin ilk resimlerini de ben çektim bu arada inşallah güzel çekmişimdir. Nice nice mutlu yaşlarını göstersin Allah'ım sana cici kızım inşallah.
Sonunda söz verdiğimiz gibi çocukları da kulede yarım saat eyleyip evin yolunu tuttuk. Bu arada kuzenlerden biri aradı Betül'cüm evleniyor yakında davetiyesini getirmiş halacık ve Ayşegül'cüm teşekkürler çok ilginç bir tasarımı var davetiyenin paylaşmadan geçemeyeceğim bu arada ağzıma lokmayı sanırım en son kahvaltıda koymuştum sonunda saat 19:00 civarı midem bayram etti.
Yani bir ara imadaaaaaaat diye bağıracaktım çocuklardan utandım hımmm bu arada bütün bu işler hal olurken Eymen ve Efe beyler bir yerde emanet sanıyorsanız yanılıyorsunuz. Altını çizeyim mailecek yaşıyoruz bu maceraları tabiiiiiiiii bu arada bana ulaşımda ve yapımda emeği geçen Reyyan'a teşekkürlerimi iletmeden geçemeyeceğim. Çok sağol valla hakkını ödeyemem Reyyan sen bizim herşeyimizsin :)))) heyo heyo heyo :)) ölmedim bakın hala sesim çıkıyoooooooo ama artık uyumak istiyorum.

ve resimler elbette  bir kısmı siz bide bu kostümü Ayşe Selin'in üzerinde görün :)

kurabiye

kurabiye

pasta







BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Hiç yorum yok:

Bu blogtaki yazılar, izinsiz kullanılamaz... Blogger tarafından desteklenmektedir.