kurabiye canavarından

çocuk etkinlik
Merhaba,
Çok uzun zamandır yapmak istediğim fakat bir türlü zaman bulamadığım bir projemizdi.
Efe ile ilk kurabiye denemelerimiz oldukça başarılı sayılır. şekerlemelerin arasına ekledik bile hatta ilk siparişmizi bile yaptık teslim ettik elbette çok cici oldular, darısı bol siparişlerin başına çocuklar erkek yada kız bu tür faaliyetlere çok ilgi duyuyorlar.
Benim ki öyle aslında sadece kurabiye değil mesela bir çorbayı karıştırıp sonrada baba bunun yapımın da bende yardım ettim, demek daha doğrusu annesinin yaptığı önemli bir işte ona yardım etmiş olmak onun için çok önemli bir sorumluluk
bende aldığı bu sorumluluğa hiç engel olmadım. 
  


çocuk etkinlik

çocuk etkinlik


çocuk etkinlik

BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Hiç yorum yok:

Bu blogtaki yazılar, izinsiz kullanılamaz... Blogger tarafından desteklenmektedir.