RUHUM NEREDE DEĞİLSE HEP ORADA OLMAK İSTİYOR

yusuf efe


Merhaba,
Aslında bir filmde duymuştum bu cümleyi çokta beğenmiştim yada dizide olabilir hatırlamıyorum aman canım benim içimdekilere ses oluyorya sen ona bak ben ailemleyken mesela hep sevgilimin yanında olmak isterdim. Sevgilimin yanına gidince ailemin yanında olmak hep nerede değilsem orada.  

Şimdi uzun zamandır ruhumda çıkardığı fırtına ile yıkıp geçiyor kıyılarımı  ama ben hala gidemiyorum. 
Öyle uzun zaman oldu ki sanırım tam on üç yıl geçti ve ben o günden beri hep Antalya da olmak istiyorum öyle ki çocuğa bile işlemişim garibim arada Anne Antalya da olsak keşke deyip duruyor sanki Antalya' yı görmüş gibi ama sanırım onun da benim de içimizdeki bu Akdeniz aşkını daha da alevlendiren yegane şarkı bu olsa gerek evet limon çiçekleri Mustafa Cecelli inanın bu klip ortada bile yoktu biz bu klibe zaten gönlümüzde çok güzel bir resim çekmiştik oğlumla işte o resim yukarıda Efe'nin çiçekler içindeki resmidir.






Ben çok seviyorum şimdi konuşurken bile kemiklerimin ısındığını hissediyorum umarım senide bir gün böyle güneşli bir sabahta Antalya'ya götürmek nasip olur canım oğlum benim seni çok seviyor bu anne can.......... şimdi ruhum orada olmak istiyor çünkü orada değil ama orada olduğunda nerede olmak ister bilemiyorum.
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Hiç yorum yok:

Bu blogtaki yazılar, izinsiz kullanılamaz... Blogger tarafından desteklenmektedir.