23 Kasım 2011

uykum varrrrrrrrrrrrr

Eymeni emzirirken, yavaştan gözlerim kapanıyor, sanırım arada birde daldığım oluyor, sonra yeniden aynı yerde buluyorum kendimi.... son günlerde, herkes aynı soruyu soruyor sen hiç uyumuyor musun? yada ne zaman uyuyorsun? hatırlıyorum da önceden böyle çok erken saatlerde uyuduğum da yada o gün benim için önemli bir şeyler yapmadığım da kendimi bomboş hissederdim, şimdilerde bu kadar işin arasında en büyük boşluğum, hala bir kitabı başımın ucuna koymamış olmak çok uzun zaman oldu. En son Eymen geldi ve geceleri  bir iki satır okuyabilmek yada bir iki sayfa karıştırmak hayal oldu.
Biliyorum bazı arkadaşlarımda öneride bulunuyor netten oku diye  biraz klasik olacak ama ben öyle sayfaları çevirmezsem, o sayfaların kokusunu almazsam, üstüne bide o kitabın ağırlığını gönlümde hisssetmezsem sanki o işin tadı olmayacakmış gibi geliyor... yapacak bir şey yok bu durum bir süre daha böyle gidecek anladık........

Bu gün bir küçük sinir harbim oldu, onu paylaşmadan geçemeyeceğim şimdi biz her gün okula gidiyoruz malum, birde doktor işi çıkınca unutulanlar listesine nüfuz cüzdanı da eklendi. Allahdan arkadaşım yusufla ilgilendi de bizde, Eymen ile eve geri dönüş yoluna girdik  minikten bir oyun oynarken yanımdan geçen kadın şu sözleri sarfetme gafletinde bulundu aynen aktarıyorum'' sinir oluyorum şöyle çocuklarını yüksek sesle seven kadınlara'' sanırım bu benim duyabildiklerim di arada olanlar, kaynadı ama bunu duymakta bana yetti. Biliyorum senin zaten  bunu okumak gibi bir sansın olmayacağından, ben sana zaten hakettiğini söyledim evet valla döndüm ardıma verdim veriştirdim, artık tahammül kalmadı zaten garip davranışlı bir dolu anneyi  okul yolunda yaşamak zorunda kalıyorum, bide böylesi varmış görmedim demiyeceğim... ya bir defa senin yanında biri var ona konuşacak konumu, kalmadı benim çocuğumla konuşmamı dinliyorsun hadi es kaza dinledin sanane be hanım, ben çocuğumu mıncıklarım mıncıklamam sen böyle sevmeyi ver olsun bitsin ne takılıyorsun sokaktaki insanın sevgi anlayışına sen kendi sevgisizliğin de yüzüyorsun belli ki bak önüne engel çıkmasın boğulmayasın hım bide sizinki hangi harfte, kardeş var sanane kardeş offfffffff bayıldım bayılıcam bir yerden Eymeni eyle bir yerden bu hanımlara laf yetiştir, bu bir azap olsa gerek yok şikayetim cevap vermek değil aslında memnun da olurum ama, insanların çocukları bu yarış atı gibi görmeleri, birde çocuktan çok o sırtımızda çocuklarımız yorulmasın diye taşıdığımız çantalara dahamı bir önem veriyoruz ne? çocuk annenin diğer elinde sanki küçük sandal misali ardında bayrak görevini çocuk gerçekleştiriyor. hanım hanım şimdi bu taşıdığın çanta değil sana lazım olan diğer elinde ki evladın (birde elimi belime koysam nasıl olurdu ki) aslında çok değişik tipler durumlar var yazılacak ama ben burada güzel güzel bırakayım çünkü düşündükçe sinirleniyorum. sinirlendikçe yazıyorum tu tu kotu şeyler yazmayalım. aslında ben bir posta doktor bir posta anneanne bir posta süpermarket ve en nihayet evvvvvvvv diyebildim.  seniseviyorum evim bu sabah ki halimizi de paylaşmadan geçemeyeceğim bu arada  yemiyoruz bilginize :)

0 yorum:

Yorum Gönder



design by GeCe