Yusuf 3 yaş

Yusuf 3, yaş

Merhaba,
İşte karşınızda ilk kurabiyelerimiz elbette oğluşuma Yusuf''uma. Doğum günü yine çok kalabalık eğlenceli kargaşa çocuk çığlıkları 3 tanede olsalar yetiyorlar büyük dedikoduları en nihayet alnımızın akıyla bitirdiğimiz bir yaş daha aslında  önceden yavruma yazmak istediklerimi yazmıştım o nedenle şimdi kurabiyelerden bahsetmek istiyorum. Son yazımda da belirttiğim gibi ben çok renkliyim ya işte o renklerden biride bu kurabiyeler aslında buna benzer şeyleri daha öncede yapmıştım. Bebek şekerlemeleri doğum, sünnet, doğum günü, mevlüt ,kına, diş buğdayı gibi özel günlere ve o güzel günü sevdiklerinizde baki kılacak hediyeler...


yusuf 3 yaş


yusuf 3 yaş

Şimdi bu kurabiyeleri de hazırlıyorum ve müthiş keyif alıyorum. Bi de en ok çocukların yerken o suratlarında ki ifade yok mu beni çok mutlu ediyor çünkü bu kurabiyeler de çocuklarında annelerinde istediği her şey ortak bir defa çok tatlı ve şekerliler ama mis gibi anne mutfağında hazırlandıklarından tertemiz ve sağlıklılar.

Daha ne olsun  bence yiyen herkese afiyet bal şeker olsun.
sevgiler...
kakule

3 yorum:

  1. maaşaAllah...
    hem sizlerle, hem de tüm sevdikleriyle sağlık, mutluluk, huzur ve neşe içinde geçireceği başarılarla dolu bir hayatı olsun inşaAllah

    yakışıklının doğumgününü kutluyor, sevgiyle kucaklıyorum

    YanıtlaSil
  2. Oğlunun doğum gününü kutlarım sağlıklı mutlu bir yaş dilerim. Kurabiyeler çok şeker olmuşlar ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  3. hepinize ayrı ayrı ben teşekkürederim özellikle güzeldilekleriniz için :)

    YanıtlaSil

Bu blogtaki yazılar, izinsiz kullanılamaz... Blogger tarafından desteklenmektedir.