19 Kasım 2011

weeeeeeeeee nihayet

işte karşınızda ilk prof kurabiyelerimiz elbette oğluşuma yusufuma doğum günü yine çok kalabalık eğlenceli kargaşa çocuk çığlıkları 3 tanede olsalar yetiyorlar büyük dedikoduları en nihayet alnımızın akıyla bitirdiğimiz bir yaş daha aslında  önceden yavruma yazmak istediklerimi yazmıştım o nedenle şimdi kurabiyelerimden bahsemek istiyorum son yazımda da belirttiğim gibi ben çok renkliyimya işte o renklerden biride bu kurabiyeler aslında buna benzer şeyleri daha öncede yapmıştım işte bebek şekerlemeleri doğum, sünnet, doğum günü, mevlüt ,kına, dişbuğdayı gibi özel günlere ve o güzel günü sevdiklerinizdede baki kılacak hediyeler...

















şimdi bu kurabiyeleride hazırlıyorum ve müthiş keyif alıyorum bide en ok çocukların yerken o suratlarındaki ifade yokmu beni çok mutlu ediyor çünkü bu kurabiyelerde çocuklarında annelerinde istediği herşey ortak bir defa çok tatlı ve şekerliler ama mis gibi anne mutfağında hazırlandıklarından tertemiz ve sağlıklılar e daha ne olsun  bence yiyen herkese afiyet bal şeker olsun burdanda sipariş alıyorum ama facebook sayfmıda incelemek isterseniz http://www.facebook.com/kakuleninbebekleri efem misafirliğe bekleriz.........
http://www.facebook.com/kakuleninbebekleri

3 yorum:

  1. maaşaAllah...
    hem sizlerle, hem de tüm sevdikleriyle sağlık, mutluluk, huzur ve neşe içinde geçireceği başarılarla dolu bir hayatı olsun inşaAllah

    yakışıklının doğumgününü kutluyor, sevgiyle kucaklıyorum

    YanıtlaSil
  2. Oğlunun doğum gününü kutlarım sağlıklı mutlu bir yaş dilerim. Kurabiyeler çok şeker olmuşlar ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  3. hepinize ayrı ayrı ben teşekkürederim özellikle güzeldilekleriniz için :)

    YanıtlaSil



design by GeCe