KIRMIZI KURDELE

okuma bayramı

Kırmızı kurdele yakaya iliştirilir... İşte bumudur budur  eylülden bu yana kuzum ile  emeklerimizin karşılığı gururla göğsümüzde taşıyacağımız  kırmızı kurdele...

Elbette bu sadece bir kurdele değil bu ana, oğul kimseyi gözümüzün görmediği , birbirimize küstüğümüz ilk defa birbirimizi daha çok anladığımız, kızdığımız ve en çokta daha fazla bağlandığımız günler demek...

Beni her seferinde bir adım öteye taşıdığı başarısı ve azmi ile gururlandıran ağlatan bir o kadar da umutlandıran oğlum can, nefes, soluk teşekkürler annem...
 Benim için en büyük başarılarından hatta ilklerinden  gazını çıkarabildin diye sevinen ben bugün okuma yazman ile gurur duyuyorum. Yavrum inşallah yarınların başta senin adına her günü daha fazlasına taşısın Yusuf'um seni çok seviyorum.
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Hiç yorum yok:

Bu blogtaki yazılar, izinsiz kullanılamaz... Blogger tarafından desteklenmektedir.