YOĞUN VE VERİMLİ :)


ANNELER GÜNÜ
Bazen böyle olur. Bazen nefes  alamadığını düşünür insan, ona rağmen mutludur. Benim için de böyle bir haftaydı. En son Eymen Ege ile mama savaşımızı hatırlıyorum sabahın dördün de sonrası kayıp krallık... 
Neyse ki bu gece bir fırsat buldum da kafamın içinde uçuşup duran kelimelerimi döktüm. Zaten son on gündür süren amansız bir öksürük canımızı fena halde sıkmıştı. Şükür çocuklara bulaşmadan kurtardık, ama ben böyle bir hastalık dönemini en son  çocuk sahibi olmadan önce yaşamıştım desem doğru olur. O elim öksürük tam gitti derken salı günü ilk karmaşayı başlatan saçlarımı kestirme kararım oldu. Yok öyle marjinal bir değişim değil benim ki ama uzadıkça yalnızca toplamak zorunda kaldığım saçlarım daha bakımlı diyebilirim. :)  Gecesine uykusuzluk yerleşince sabahın sekizinde uyanmak sürünme biçimin de oldu. Kalk Anne açıktım  diyen iki çift cingöz :) ve uyku

Erken saatler de kalkmak güzel de sonu nereye varacak bu uykusuzluğun merak halindeyim.
Bu gün zor bir gün bu gün okulumuzun tanışma partisi var içimden bütün duygularım gitmek istemiyor. Bir de bir iki hazırlık yapmak şart oldu gerçi benim küçümenden dolayı af çıktı ama gidip yeyip içmek olmuyor. Kahvaltı hazırlık Yusuf Efe Ananeye teslim et hazırlan derken evden çıktım. İşte bu günün en eğlenceli kısmı kapıyı çektim ve çıktım ve kapıda kaldım. bilin bakalım çıkarken anahtarlık diye elime ne almışım.

Bir güleyim halime işte söylüyorummmmmmmmmmmm sıkı durun Eymen Egenin Diş kaşıma oyuncağı çok eğlenceli değil mi hayır o an  bir kabustu. Öylece kaldım ne yapmalı nereden çare bulmalı mutlak babamız şöyle büyük yada küçük çekmece veya çatalca tarafında ise yandığımızın resmidir. Kucağımda Eymen üzerimde Eşofmanlarım yüzümde o biçim makyaj saçlar fönlü mercimek köfteleri mutfak tezgahın da beklerken ne yapılabilirdi?


Sağ olsun ev sahibemiz onda ki yedek anahtar sanırım bu kabusu mutlu bir düşe çeviren bir anahtardı. O gün ne yapsalar bu kadar mutlu olurdum bilmiyorum. Dişlik hala gözümün önün de bu arada nihayet parti zamanı ama sen nasıl rahat durursun parti yerin altın da telefon neyin çekmiyor. Yarım saatte bir kalkayım ben Eymen durmuyordur nidası ile ayaklanıp tekrar yerime oturuyorum.. Çok keyifli bir iki saatin ardından babamdan aldığım telefon içime su serpti. Eymen 2 saat deliksiz uyumuştu. Bu günün 2. en güzel haberi bu olsa gerek ne güzel kazasız  atlattık bu günü...
Yarın fuar var. 22.anne bebek fuarı umarım bir dolu yenilik ve yeni bilgilerle yüklenmiş döneriz.
Şimdilik hoşçakalın.
 Kakule




BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Hiç yorum yok:

Bu blogtaki yazılar, izinsiz kullanılamaz... Blogger tarafından desteklenmektedir.