8 Şubat 2012

ŞIMARIK TUTU






                         









Aynen kutumuzu ekledik sayfamızı açtık beğeni sayımız çok kısa sürede arttı. Kendi kendini büyüttü şımarık tutu aslında aklımda çok fazla fikir var ama küçükten başlayalım dedik yakında blog durumu yetmez de kendi evimize taşınırsak hiç şaşmam her neyse sanırım yıllar önce aldığım iki yıllık tasarım ve uygulama eğitimi boşa gitmeyecek bir takım şanssızlıklar ve sonrasında ki kopukluk ile vazgeçmiştim.

Ama şidilerde eve iyiden iyiye alışınca görüyorum ki ben bunlar için yaratılmışım. Kardeşim evet evet kız kardeşim çok güzel açıklar bu durumu her ilk bahar vaktim olursa fidanlıktan semt pazarından toplayıveririm fideleri ekerim balkona domates çilek v.s. malum çocuk işte yeğenim de özenir... Anne biz de yapalım kardeşimden cevap açık ben kendime zor bakıyorum kızım onlara hiç bakamam kimi insanların canı tezdir yani bu manada sıkılırlar iğne ile kuyu kazmaktan kimiside ben gibi uğraş dur.







Şimdiler de bu kostüm işi beni sarmaya başladı canım arkadaşım Züleyha'nın minik kızı Ayşe Selin için ilk defa hazırladığım tutu etek ve bluz beğenilince üzerin de dursam dedim biraz nasıl olacaksa bu zamansızlıkta ama oldu. Acımasızca uykularımı bölüp bu işe de el atmış bulundum bir defa zaten bebek şekerlerinden tüller kurdeleler, incik, boncuklar mevcutken elim de bir iki örnek hazırladım. İşte huzurlarınız da tutu, pettitutu ve tutu takımlar. İki erkek annesinden pek beklenmeyecek bir performans gibi dursa da mesele maharette sanırım. (ukalalık da diz boyu)


 Minik prensesinize yada kendinize 06 aydan başlayarak her yaşa tutu hazırlanır. Siz rengine ve stiline karar verin yeter. Bilgi için buradan yada facebook sayfamdan mesaj atabilirsiniz. Hadi hayırlısı bugün ikinci sipariş de geldi. Darısı nicelerine...

0 yorum:

Yorum Gönder



design by GeCe