TOHUMLARIMIZI EKTİK

Bir süredir facebook üzerinden takip ettiğim  grup DOĞAL TOHUM KOLEKSİYONU kurucusu Sevgi hanım bana geçen hafta bu muhteşem tohumları yolladı. Çok heyecanlandım çok uzun zamandır daha doğrusu eski evimden beri hiçbir şey ekmemiştim ah benim küçük evim onun balkonunda çok çilek, domates,ıspanak yetiştirmişliğim vardı. Bu kez farklı bu kez  bir amaca da hizmet edeceğiz. Bu tohum meselesi çok detay girmeyeceğim ama dünya da zaten tohum üretiminin kim de ve ne durum da olduğunu bilmeyenimiz yoktur ama buna rağmen güzel şeyler de olmuyor değil bu grubun ve bu gibi bir dolu grubun yaygınlaştırmaya çalıştığı doğal tohum ata tohumlarımız ile ilgili başlattığı bu doğal yaşama dönüş projelerini ben de takip etmeye çalışıyorum. Daha detaylı bilgiyi bu http://www.yurtturkiye.com/  ten alabilir bilgilenebilirsiniz. Ben bir minik balkon da yapacağımı bile söylediğim de hiç yermeden en kısa zaman da yollamışlar tohumlarımızı biz de en doğru biçim de olsunlar istedik ve onları böyle bir fideleme yöntemi ile ektik. Şimdi daha çok yeniler ama her gün uyanınca kontrol ediyoruz. Heyecanla bekliyoruz bakalım ilk hangi sebzemiz merhaba diyecek domates, biber,mısır,fasulye,kabak belkide bir demet roka ne dersiniz. :)

Doğal Yerel Ata tohumlarımızın yaygınlaşması ve gelecek nesillere aktarılması dileğimle

2 yorum:

  1. öyle guzelki , en kısa surede bende bı domates tohumu ekıcem:):) mınık kuşlarımıza tazecık mınıcık tadımlık yetıstırebılırz belkı kımbılr:):) yazdıgın sıteyı hemn ıncelıyorum ,vesıle oluşların ıcın tşklerrr:)

    YanıtlaSil
  2. canım ben sana tohum da fidede verebilirim elimde var ama bu tohumlar özel o nedenle çok ozen istiyor. ben de bu görevi senle başlatmış olayım :)

    YanıtlaSil

Bu blogtaki yazılar, izinsiz kullanılamaz... Blogger tarafından desteklenmektedir.