23 nisan neşe doluyor insannnnn :)

kuzucum benim çok yoruldular çok çalıştılar. Ama değdi gerçekten çok duygulanıyor insan yalnızca kendi çocuğu diye değil onların heyecanında kendimi görüyorum. Öyle yok olmayan bayramlar yaşadıkki biz çocukluğumuzda öyle eksikti. İnsan bir projenin görevin içinde olacak diye paralar ama akşam katılamassın çcuğum bu ay dururmuz sıkışık diyen babasının yada annesinin sözleriyle sıkışır kalırdık isteklerimizle yokluğun arasında şimdi çok şanslılar diyorum. Ama neye ime göre evet şanslılar çünkü onlar bu eksiklikleri yaşamasın diye çok fazla çalışan baba ve anneler hep onların eksikliğini yaşayan çocuk ve bebekler. Ağlasak mı gülsek mi düşününce biraz kendimi daha şanslı hissediyorum. Belki çok üzülüyorduk bir dolu göreve katılamadığımız için ama bizim bayramlarımız daha güzel daha coşkulu daha inançlı ve daha saygılıydı. o bunu yapmış bu şunu yapmış demektense 23 nisanda facebook ta paylaştığım bu yazımı eklemek istiyorum. https://www.facebook.com/photo.php?fbid=3673582649083&set=a.1257644012127.2038733.1560434678&type=1&theater

Belki benimle o yılları yaşayanlar çok iyi anlayacaklar. Yine de çok şükür hala 23 nisan kutlayabiliyoruz. Belki bütün dünyaya yayıldığındandır.Kuzularda çok güzel başardılar görevlerini nice 23 nisanları görmek dileğimle..

 Büyük bir heyecan biz tango yaptık çokta güzel yaptık duygulandık ağladık öyle güzel şiirler okuduk dişsiz prensler çok eğlendiler. :)
sonra ablamızın gösterisine gittik çokta güzel oynadı kuzum tam bir göçmen kızı valla  10 senedir göçmen geliniyim ama ben öğrenemedim payduşka kuzu 1 yada çözdü meseleyi Allah'ım nazardan korusun.










BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Hiç yorum yok:

Bu blogtaki yazılar, izinsiz kullanılamaz... Blogger tarafından desteklenmektedir.