ve tatil



Nihayet okul kapandı. Son günlerin yorucu koşuşturması bitti evlatlarımız tatili hak ettiler. Biz karne gününe bir hayli telaşlı ve komik günaydın dedik benim unutkan kuzu her zaman ki saatten iki saat önce karne alacaklarını söylemeyi unutunca saat 10 civarı uyandığı tatlı uykusundan bir hışım ile anne karneler 10'da verilecekti geç kaldık nidaları ile evin içinde tur atmaya başladı. Çok şükür yetiştik ama onun kalbinin sesi sanki benim yüreğimin üzerinde aldık karneyi biz sonuçtan emindik ama nedense o bir küçük farklı rakama bile tahammül edemiyordu. Oturduk izah ettik olabileceğini ve bu durumun üzülünecek bir durum olmadığını aksine çalışması için kamçı olduğunu anlattık ne kadar anlayabildi  bilmiyorum. Bildiğim ve yaşadığım o karneyi istediği gibi eline alınca bir rahatlamanın yüzünde yayılmasıydı... Çok şükür henüz başındayız ama biliyorum ki bu zaman su misali akacak ve bir gün biz onu üniversite kapılarında bekleyeceğiz. Nedeni bu olacak ki ben bugünleri doyasıya yaşıyorum ve en keyif aldığım tarafı kuzumun her anını ölümsüzleştirmek arzum.. Tüm annelerin ve kuzuların başarıları mübarek olsun. :)
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Hiç yorum yok:

Bu blogtaki yazılar, izinsiz kullanılamaz... Blogger tarafından desteklenmektedir.