Gelin olmaya dair


Her genç kızın rüyasıdır gelinlik her genç kızın başka başka hayallerini süsler. Ben evlenmeden önce çok fazla hayal edemezdim,  yada bana bunu hayal ettirecek biri çıkmadığından olsa gerek zorlanırdım. Gelinlik kimine göre uzun yerleri süpüren bir duvak, kimine göre en şaşalı elbise olmuştur. Neden bilmem  hep sadelikten yana olmama rağmen ve tam 9 yıl 10 ay 15 gün önceki kararını uygulamış olmaktan memnun bir gelin olarak çılgınca fikirlere ve yeni trendlere de kapalı olmadım. Son yıllarda gerçekten çok başka fikir ve modeller ile karşılaşıyorum giyebilen herkesi de hayranlık içinde izliyorum. Hiç değişmez süt beyaz kuralı yıkılalı uzun zaman oldu mesela artık çok renklilik mevcut kimisi öyle doğru kullanılıyor ki insan neden olmasın diyebiliyor. Bütün bunların yanı sıra müthiş tasarımlarda insanın yeniden gelinlik giyme isteğini kabartmıyor değil hani..
Bir ara denemek gerek sanırım sandıktan çıkarıp gelinliği hoş iki çocuk ve neredeyse devrik on yıldan sonra içine sığabilirmiyim bilmem ama heyecan verici olacağı kesin... En yakında bu işi benim çılgın kardeşim yaptığında her birimiz parmak ısırıp wuwwwwwww yapmakla yetindik arada tazelenmek gerektiğini yine bir küçüğümüzden öğrendik...


Yakın zaman da benim güzel arkadaşım Nuray Gün zaten bulunduğu mecranın dahada içine sızarak bu işin mutfağına el attı. Maalesef biz iki çocuk ve bir dolu karışıklıkta ona tam anlamıyla bir hayırlı olsun diyemediğimizden modadan giyindiğimiz kadar anladığımızdan öyle uzun uzun süslü cümleler kuramayacağım.. Çünkü maksadını aşsın istemem istediğim nacizane bu post ile hayırlı olsun demek... Bu arada aramızda evlenecek  yada  kızını, oğlunu evlendirmek üzere olan arkadaşlarım var ise güzel bir tavsiye olur dedim. Eğer gelinlik ihtiyacınız var ise  Görkemli açılışında ki konukları, defilesi ile kendinden bahsettiren Profilo avm de beyaz caddeyi bir gezin derim. Elbette ilk sırada Nuray'cığımın güzel Phedora-boutique uğramadan geçmeyin. Tasarımlar bir harika ayrıca tüm yeni modelleri  facebook sayfasından tık tık takip edebilir yeni modellerinden ilk siz haberdar olabilirsiniz. 
bunlarda bir iki güzel elbette benim beğendiğim modeller :)


HAYIRLI, uğurlu ve bol kazançlı olsun arkadaşım.
Allah utandırmasın.

 





BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Hiç yorum yok:

Bu blogtaki yazılar, izinsiz kullanılamaz... Blogger tarafından desteklenmektedir.