Yazmak umudu :))

Uzun zamandır yazmıyorum ya bana bile tuhaf geldi yazmak neredeyim ben bile bilemiyorum.
Aslında bir dolu yazılacak var ama ben o kadar yoğun bir yaz geçiriyorum ki kendime şaşıyorum. Güzel zamanlar paylaşıyorum güzel dostluklar ekliyorum mesela hayatıma bir dolu maceraya katılıyorum hemde iki çocukla :P çokta güzel oluyor. Şimdilerde mübarek Ramazanın tadını çıkarıyorum. Dostlar ve ailem ile yemekler yeniyor geçmiş yad ediliyor. Bol bol yemek pişirdim bu ramazan istediğim gibi misafirlerimi ağırladım. börekler açtım onlar için ellerimle ve uzun uzun sohbetler yaptık her şeyden biraz (eklerim börek tatlı ve yeni denediğim yemeklerimi de ) ama en çok ufaklıklar alıyor vaktimi zaten uyandık kahvaltı ettik derken öğlen güneşi aman çıkmayalım ikindi oldu Eymen'in uykusu bozulmasın derken her akşam güneşinde aldık soluğu parkta çoluk çocuk biraz zorladı ama olsun değer. Uzun soluklu bir tatil beceremedik henüz hafta sonlarını doldurmanın dışında, belki bayrama kim bilir. :)  Bu arada istediğim kiloya hızla ilerledim artık 51 kg gördüm tartıda buda bir şey  hedef 49 kg :D Eymen hızla büyüyor çok sağlam yere basıyor nereyse iki kelimeli cümleler kuruyor.  En güzel Anni, Baba, abi diyor ama beni en çok abi demesi etkiliyor. Efe neredeyse okulda ki rekorunu kırmak üzere kitap okuması tam hız lakin yazı yazmaktan hiç memnun değiliz. :( 
 Bu konu da önerilere ihtiyacım olabilir. Onun dışında her geçen gün daha çok bilmiş sorularla beni zorluyor. Allah yardımcım olsun. Aslında konu bunlar değildi son zamanlar da buradan çok tweter ve facebook tayım :P itiraf ediyorum, ama çok güzel insanları tanımaktan gurur duyuyorum. Benim takıldığım şu oldu ki zaten bu yazıyı da gecenin bir körü yazabilme fırsatını yarattım. Çok merktayım ben bunca hengamenin içinde hemde evde olmama rağmen iki çocuk ile bütün yapacaklarıma vakit yetiştiremezken bu sosyal medyadan çıkmayan bazı annişkolar bu denli durabiliyorlar çok merak ediyorum. Tweterdan hiç çıkmıyorlar dersin evet anlıyorum çok güzel telefonlar ile tuvaletimize kadar girdi bu sosyal alem ama bende merak konusu olan en önemli şey şu ki hadi bir kısmı zengin her türlü olanağa sahip herkesin mi evinde hizmetçisi bakıcısı var? Nasıl oluyor da bu kadar iş yapılıp sosyal alemde böyle vakit harcanıp birde üzerine çocukları parka götürüyorlar çok merak ediyorum...  Nacizane fikrimdir işte ben beceremediğimden vallahi kötü maksadım yok .. kimseleri de yerdiğim de yok  bu sosyal mecrada tanıdığım bir dolu güzel arkadaşıma da buradan tekrar sevgilerimi iletiyorum. Bundan sonra daha sık yazmak umudu ile... :))))
                                                          kızlarla aramız şimdiden iyi :)
                                                                    abimize çekmişiz
                                                bu ramazan  mahalleye davulcu bizden çıktı :)
                                             bu da yaramaz ama çok tatlı yeni tanıştık pir tanıştık
               annem beni mutlu etmek pahasına halısına binlerce sabun lekesi yaptı heyoooooooo :)
benim yakışıklı oğlum ama süt yine duruyor :)

BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Hiç yorum yok:

Bu blogtaki yazılar, izinsiz kullanılamaz... Blogger tarafından desteklenmektedir.