tütü elbise



tütü yapımı
tütü nasıl yapılır.


oh oh fırsat buldukça eklediklerim adına çok mutluyum.

Bu cici tutu elbiseler kızım Zeyno ve kezban'ın kızı Naz için tasarlandı. Çok  yakıştı iki prensese de güle güle giydiler hatta perte bile çıkardılar. :)

Bizim evin çok yoğun biçimde mavi cüzdan baskısı altında olması minik prenseslere durduk yere bir şeyler hayal etmekten beni alıkoyamayacak sanırım.



Bu  tutuler biraz farklı oldu çocukları rahatsız edeceğini düşündüğümde göğüs kısımlarına yumuşak saten ekledim. Gerçekten bu biçimde daha güzel oldular. Güzel prenseslerimiz de rahat rahat hiç kaşınmadan giydiler.

Aslında tüllerimide kesinlikle kristal kullanıyorum yani grek tülü ben zaten kendim beğenmiyor ve çok sert buluyorum buna rağmen miniklerin teni hassas olduğundan yine de tüller kızarıklık yapabiliyor.

Eziyet haline dönüşmüş bir doğum günü yada düğün merasimine ne gerek var dimi el yarım metre saten işimizi görüyor. Tacları ve bileklikleri de hazırlanınca kızlarımız birer periye dönüşüveriyor.







BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Hiç yorum yok:

Bu blogtaki yazılar, izinsiz kullanılamaz... Blogger tarafından desteklenmektedir.