gel bakalım 2013

 Şimdi tamda bu güne denk düşmesi bir tesadüf mü bilmiyorum ama 2012 benim için son gününde dahi bir koşturmaca ile devam ediyor. Böylede bitecek gibi görünüyor. Nasıl başlarsan öyle devam eder mantığına inanırsam sanırım 2013 yılı da fazlasıyla koşuşturmaca içinde olacak ama olsun. Yorgunlukların dışında bir şikayetimiz yok çok şükür bu yılı da elimizde nimetimiz, başımızda bir evimiz ile bitiriyoruz. Sağlığımız ile ilgili zaten ne kadar şükretsek az kalır. En şanslı olanlardan ilan etsem kendimi garip olmaz sanırım... Ben öyle dilek tut istekte bulun diye dikte ettiler mi hep sağlık ve mutluluk diledim. Şimdide farklı bir şey dilemeyeceğim. Bitirebilme umudu içinde olduğum bu yeni yılın en başta bu küçük iki adama sonra bana ve eşime sırası ile bütün aileme en başta sağlık sonrasında ise huzur dolu geçmesini istiyorum... Bir de çok kısa zamanda gerçekten edindiğim yepyeni ve sımsıcak dostluklarımın pekişeceği bir yıl olmasını, kendim için ise özel istediğim tek şey bu sene lütfen leylek kardeşi havada göreyim :) bu yıl çok gezesim var çok e bundan iyisi şam' da kayısı hepinizin yeni yılını kutlarım ve burada geçen tüm dilekleri dokunduğum değdiğim herkes için geçerli olmasını dilerim.



BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Bu blogtaki yazılar, izinsiz kullanılamaz... Blogger tarafından desteklenmektedir.