YUSUF EYMEN'in 1 yaş kurabiyeleri





Sosyal medya bazen kötü maksatlı gösterilebiliyor. Lakin araç olarak kullandıklarımız amacımıza dönüşmezse her şey yolunda demektir. Bu denli sosyal mecranın içinde bir de böyle güzel şeyler olabiliyor...
Burcu benim çocukluğumda bebek yaşlarda diyebileceğim bir kız çocuğuydu bizim en sevdiğimiz komşumuz canım Döne yengemizin de biricik kızı eh yıllar geçti hemde çok uzun yıllar malum hepimiz bir yaşam mücadelesi içinde bir de aradaki mesafeler açılınca yüreğimizde sevdiklerimizi yüreğimizin bir yanında saklı tutmaya başladık...
Sonra bu mecra bizi onlarla yakınlaştırdı mekan olarak değilse de zaman olarak yakınlaştık... 
Hayatlarında ki en özel günlerinde yanlarında olamasak da buradan takip edip paylaştık ben bazen iyi ki bazı sosyal medya araçları var. Onlar da olamasa ne olurdu bilmiyorum. En iyi mektuplaşırdık galiba :)) Her neyse Bir süredir ben güzel arkadaşlarımı dostlarımı yeniden görmeye onlarla en azından canlı sohbet etme şansı buluyorum. Sevgili Burcu ve kıymetli anneciği Döne yengem de onlarda biri Bu arada bizim minik burcu büyümüş evlenmiş çok güzel bir kadın hatta çok güzelde bir anne olmuş.
Burcumun biblo gibi bir oğlu var maşallah :)) nazarlardan sakınsın Rabbim İşte o küçük adamın 1 yaş doğum günü kurabiyeleri bunlar afiyetle yeni yaşlara erdirsin Allah'ım inşallah





BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Hiç yorum yok:

Bu blogtaki yazılar, izinsiz kullanılamaz... Blogger tarafından desteklenmektedir.