KABAK TATLISI

Olmazsa olamaz dedik biz de dün gece bir tencere kabak kaynattık.
çokta güzel ve lezzetli oldu. Genel bilinenin aksine ben geceden yada gündüzden şekerleyip bekletme yapmadım. Kabak satın aldığım amca dahil aynı biçimde tarifte bulunmuşlardı...
Kabakları güzelce tencereye diz üzerine şekerini dök geceden sabaha beklet ben böyle bir şey  yapmadım. Nasıl yapmışım buyurun tarife :)

Malzemeler:
1 kg kabak 
2 su bardağı şeker
yarım çay bardağı su
Kabakları tencereye dizelim üzerine iki bardak şekerden bir parmak bırakıp geri kalanı üzerine serpelim, yarım çay bardağı suyu da ekledik mi kısık ateşte tam 30 dakika kontrollü pişirelim. İpek gibi oldu İpek :)
Sonrası tadına doyum olmaz bir lezzet üzerini isteğinize bağlı süsleyebilirsiniz...
Ben en çok yakışan cevizi tercih ettim.
Afiyet olsun..

BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Hiç yorum yok:

Bu blogtaki yazılar, izinsiz kullanılamaz... Blogger tarafından desteklenmektedir.