Eymen ege doğum günü hazırlıkları - 2

Hazırlıklara tam gaz devam ediyoruz. 
Kısmetten ötesi olmuyor bunu bir kere daha anladım işte Eymen'in doğum gününde bizden hediye olarak verilecek şeker hamurlu kurabiye ve küçük şişelerimiz...
Neden kısmet dedim sabah erken saatlerde çekmiştim kurabiyeleri süslü püslü resimler her birini özene bezene olmadı bir türlü kart açılmadı. Sonra makineye tekrar kartı yerleştirince resimleri gördüm ama bilgisayara kartı takınca yine yok yapacak bir şey yok ilk çektiğim fotoları yetiştirdim bende neyse su şişelerimiz minik kolonya şişelerimiz ve kurabiyelerimiz hazır, ayrıca pastamızın pandispanyası ve mavi haşhaşlı muffinlerimiz de hazır. Malum pandispanyanın bir gün dinlenmesi daha iyi sonuç veriyor inşallah yarın pastayı da ekleme fırsatım olur.Şimdilik bu kadar bana kolay       gelsin :)





BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Hiç yorum yok:

Bu blogtaki yazılar, izinsiz kullanılamaz... Blogger tarafından desteklenmektedir.