Çilek ve karpuz

Aslında en yorgun belkide kendim ile en çok ilgilenemediğim günleri yaşıyorum. Çocuklar,ev ,okul derken zaten epey bi boşlamıştım. Şimdilerde neredeyse hiç ilgilenme fırsatım kalmadı. Zaman zaman çok yakın arkadaşlarım ile aralara sıkıştırılmış bir bardak çay ve yanındaki muhabbetten başka bir şey kalmadı. Aslında yaşadığımız bütün anlar benim gibi düşünsem de işin rengi kendi başıma kalınca çıkıyor.
En başta yorgunluk ve ardı sıra gelen bir dolu sorumluluk şimdilerde birde çekimler eklenince yattığım yeri bilemiyorum. Şikayetçimiyim haşa çok şükür bu yoğunluk bir nebzede olsa boş kalan aklını da oyalıyor. Bu durumda içinde boş yere vesvese oluşmuyor. Şimdilik bu yoğunluktan memnunum Allahım sağlık verdiği sürece şikayetim olmayacak inşallah... Yazın en güzel günlerini yaşadığımız bugünlerde her şeyin tazesinin ve tadını değerlendirmek gerek bende ısrarlara dayanamayıp çilek ve karpuz tatlarını birleştirdim. Hem çok leziz bir içecek hemde dadına doyulmayacak meyve deposu bir dondurma yediler. Bende bu enerji dolu lezzet bombalarını sizlerle paylaşayım dedim. Malum hem buz gibi serin içeceklerin hemde donduranın tam zamanı hele meyve dolu olunca tadına doyum olmuyor. Çocuklarınıza mutlaka yapın hiç tereddütsüz bir daha isteyecekler. Şimdiden afiyet olsun tombul ellere :)


çilkeli karpuzlu dondurma ve punch için malzemeler:
İki dilim karpuz
yarım kilo çilek
toz şeker
 çilekli karpuzlu dondurma ve punch yapılışı:
Bütün meyveleri güzelce yıkayalım bilhassa çilek bir süre suda beklerse topraklarından daha iyi arınır. Daha sonra bütün meyveleri meyve sıkacağından geçelim. çilekler zaten köpüklü bir meyve suyu oluşturacağından dondurmamız için ideal bir kıvam olacak daha sonra evimizdeki dondurma kalıpları yada minik buz kalıplarına   döküp içlerine daha önceden biriktirdiğiniz dondurma çubuklarını takabilirsiniz. ayrıca  büyükler için  bu karışıma limon dilimleri ve buz parçaları ekleyerek Punch olarak sunabilirsiniz. Minik kuzulara hiç büyümeyen büyük kuzulara afiyet olsun.














BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Hiç yorum yok:

Bu blogtaki yazılar, izinsiz kullanılamaz... Blogger tarafından desteklenmektedir.