BAZLAMA ve UZMAN TV

BAZLAMA ve UZMAN TV
Bazlama tarifi ve bazlama hamuru nasıl tutulur. Bazlama pişirme yöntemleri hepsi bu post ve uzaman tv de tüm detayları ile izleyebilirsiniz.

Kısmet deriz çoğu zaman kısmet bana olacak şey sana kısmet olmuştur. En büyük duygum imrenmek olur. Yine kısmet bu ya bazen bir başkasına nasip denen şey bana kısmet olur. Canım arkadaşım SeviminAşkanası geçen yazdan beri arkadaşlığımızı tırmandırdığımız ve hep güzellikler içinde bulduğum arkadaşım... Ona niyetlenilen bana kısmet oldu. Elbette yine onun tavsiyesi ile ne kadar teşekkür etsem azdır.

Çok değil bir kaç aydır canlı yayın da paylaşıyordum tariflerimi en azından severek yenenleri :) pek bir heyecanlı olur diyordum ama hopbidi gupbidi diyene kadar bitiyordu. Berna'cığımın tavsiyesi ile Uzman tv ekibi ile tanıştım. Güzel oldu benim için en azından hem keyifli hem çok heyecanlı bir zaman dilimiydi. Canlı yayın değil kolay olur diyordum. Öyle olmuyormuş tam tersine tıpkı küçük bir film çeker gibi benim acemiliğim de eklenince olmadı baştan olmadı baştan yaptık. Ekip muazzam anlayışlı Kıvanç bey ve Mehtap hanıma çok teşekkür ederim anlayışları için inşallah sizlerin ve tüm izleyenlerin de beğenisini kazanırım.

Bazlama nereden derseniz benim artık manevi kayın validem anacum canım Sultan ablamın tarifidir. Geçen kış bizi doyurduğu o bazlama günüden kalma bir tarifti. Bol tereyağlı memleket kokulu bazlamalar aklımda yer etmişti.  Elbette onun elinin lezzetini yakalamak mümkün mü?  bilemem ama bende fena sayılmam hani  ;) her neyse çok basit malzeme listesi ve yapılışı olan bazlama çok leziz bir hamur işi ve ekmek türü denemenizi tavsiye ederim. Bu defa  tarifimi uzman tv çekimlerim ile sizlere sunuyorum. Sevgi ve saygı ile Allah'a emanet olun.



8 yorum:

  1. çokkk şekersiinnnn kiii..;)

    harika bir çekim olmuş canım.:)
    kutlarım.
    ben biraz kızarttığım bazlamanın üzerine süt sürerim,ve geri kalan pişirme aşamasına bu şekilde dewam ederim.
    çokk harika bir renk oluşuyor,dene bakk,oldu mu gülüm..:)
    öpüldünnn,,sarılldınnn,bilesin...;)

    YanıtlaSil
  2. Tebrik ederim :) güzel bir deneyim olmuş olmalı. Bazlama yı evde denemeye cesaret edememiştim ama yapımını görünce korkulcak bir sey olmadığını öğrendim ;) teşekkürler...
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. bir daha kine mutlaka deneyeceğim süt tavsiyeni ayrıca verdiğin cesaret için teşekkür ederim Can :) bende öptüm sardım seni <3

    YanıtlaSil
  4. teşekkür ederim öznur çok sağolasın bencede dene inan yemesi çok keyifli ve çok lezzetli :)

    YanıtlaSil
  5. ne güzelsin sen arkadaşımmm , nefis bir çekim harika bir bazlama olmuş ellerine sağlıkkkk. başarıların devamını dilerim , dostluğumuzun hayat boyu olmasını isterim öpücükler... düğün dolayısıyla burada olmadığımdan yeni görüyorum :) ben sana çok ama çook teşekkür ederimm

    YanıtlaSil
  6. Bizim ailede de mayasız karbonatlı ve yoğurtlu tarifi yapılır.Yoğurt suyu da oluyor.Yine ocak üstünde unlu cıvık hamurla. Bir kez de böyle deneyin derim.Bazlama kokusu ile uyanmak gibisi yoktur...Ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  7. canım Berna'm ben tesekkür ederim asıl desteğin ile inşallah Rabbim ömür verdikçe öyle güzellik dolu dostumsun :)

    YanıtlaSil
  8. çok teşekkür ederim Efsane hanım evet kokusu büyü gibi tok olanı acıktıracak cinsinden içinizde güzel duyguları hatırlatmak büyük keyif mutlaka önerileri deneyeceğim sevgiler

    YanıtlaSil

Bu blogtaki yazılar, izinsiz kullanılamaz... Blogger tarafından desteklenmektedir.