ÇİKOLATALI BİSKÜVİ



ÇİKOLATALI BİSKÜVİ

Çok çok şeyler yazasım var ama en çok da böyle dolu dolu olduğumda yazacaklarım sıkışıp kalıyor...
Bu ara sonbahar kış nedeniyle olsa gerek bir depresyon durumudur gidiyor. Hiç bir problem yok ama hiç bir şey de yapasım yok sanki enerji kaybı yaşıyorum...

O nedenle ki bende bir bir yapılan fotoğraflanan cicileri geciktirmeden ekleyeyim  dedim. Son zamanlarda en sevdiğim atıştırmalıklardan biri bu çikolatalı bisküviler malum durum bu olunca tarifi yapmak boynumun borcu oldu.
Biz denedik çok çok beğendik size mi? elbette tavsiye ediyoruz en azından bir paketli gıdadan daha kurtulmuş oluruz.

Malzemeler:

  • 125 gr margarin yada tere yağ (oda ısısında)
  • 1 yumurta
  • 1 su bardağı pudra şekeri
  • 1 çay bardağı mısır nişastası
  • 1 çay kaşığı karbonat(silme)
  • yarım çay bardağı buğday nişastası
  • aldığı kadar un
  • sütlü eritme pul çikolata 100 gr
  • 50 gr.margarin
  • hindistan cevizi
yapılışı:
  • margarin ,pudra şekeri,yumurta,mısır nişastası,karbonat derin bir kap içinde karıştırılır yavaş yavaş eklenerek kulak memesi kıvamında bir hamur hazırlanır.,
  • Hamuru toparlarken un yerine buğday nişastası kullanmamız bisküvilerimizi daha gevrek yapacaktır.
  • daha sonra şekil verelim ben orijinaline benzemesi için resimdeki şekli kullandım tutma yerini de çatal ile şekillendirdim.
  • !80 derece önceden ısıtılmış fırında 20 dakika kadar pişirelim. 
  • bu arada cam bir kabın içinde 50 gr margarin ve 100 gr çikolatayı benmari usulü eritelim erimiş çikolataya bisküvilerimizi batırıp bol bol hindistan cevizi ile süsleyelim.
AFİYET OLSUN...


1 yorum:

  1. çok güzel görünüyor :) miss bayıldım , denemek üzere not aldım yapacağım inşallah becerebilir miyim bilmem :) sevgiler cancağazımm

    YanıtlaSil

Bu blogtaki yazılar, izinsiz kullanılamaz... Blogger tarafından desteklenmektedir.