16 Aralık 2013

ıspanaklı lazanya #yemekfırtınası 9.gün


Kim demiş çocuklar ıspanak yemez diye! Gel gel yaklaş bu tarifle ıspanak yemeyen çocuk kalmayacak...
Biz ailecek lazanya çok seviyoruz e tabi lazanya deyince aklımızdan çıkmayan garfieldı da unutmak olmaz... Birde garfield yüzünden lazanyayı hep kedi maması sanan güzel arkadaşım Ayşe'yi hehehe biliyorum hangi şekle sokarsanız sokun ıspanak ıspanaktır. Siz onu ıspanak şeklinden çıkarmadığınız ve ismini ıspanak diye zikrettiğiniz sürece çocuğunuz bunu yemeyecektir. Ama lazanya başka lazanya biraz makarna biraz pasta biraz pizza her şeyin tadını taşıyor... O zaman sıvayın kolları bugün bir lazanya yapalım hemde bol ıspanaklı tarafından hemde ıspanak lezzetini hiç bozmadan ama ıspanak olduğunu da anlamadan... ;) Aslında bu tarifimi daha önceki postumdan kullanacağım ama akşama bu lazanya bizde de pişecek şüpheniz olmasın. ben bütün malzemeyi kendim hazırladım. Hamurunu kendim açtım ama siz benim vaktim yok derseniz hazır lazanya hamuru da kullanabilirsiniz. Gelelim tarifimize...

ıspanaklı lazanya

#yemekfırtınası için bilgi almak isterseniz tıklayınız.

0 yorum:

Yorum Gönder



design by GeCe