ANNE SULTANLAR TOPLANDIK

ANNE SULTANLAR TOPLANDIK

Bu yıl güzel olacak demiştim  söylediğimi yineliyorum. En azından benim için öyle oluyor... Kışın en soğuk günlerinden birinde tanıdığım ve yüzü de yüreği gibi güzel arkadaşım İlknur'un etkinliğinden bahsetmek istiyorum. Aslında bu etkinlik anneler günü kapsamında 2. etkinlik fakat ben ilk defa katılıyorum.
ANNE SULTANLAR etkinliği, biraz çocuklar biraz da vakitsizlikten katılmaktan hep kaçtığım blogger buluşmalarından herhangi biri değildi. İlknur benim çok kısa zaman hatta zamansızlık içinde tanıdığım ama çok çabuk ısındığım ve samimiyeti sorgusuz arkadaşım. O nedenle onun  etkinliğine daveti benim için onurdur. İnanılmaz yoğun olduğum bir güne denk gelmesi İlknur sana hayır diyememek sanırım bir tesadüf olmasa gerek zira arkadaşım benim çok güzel insanlarla tanışacaksın dediğinde hiç abartmamış inanın. İlknur çok güzel ve düşünceli bir etkinlik hazırlamıştı. Gerçekten Anneliğin hengamesinde kendimizi unutmak değil ama biraz ihmal ettiğimiz bir gerçek işte İlknurun bu daveti bizi hem sultanlar gibi ağırladı hemde yaşattı. fesler, taçlar, yaka broşları, şerbetler, ikramlar ve  hediyeler  her şey gerçekten en ince ayrıntısına kadar çok güzel düşünülmüştü. İyi ki gelmişim ve İyi ki bu güzel etkinliğe katılan güzel yürekli arkadaşlarımı tanımışım. Yine yeniden bambaşka güzelliklerin içinde bulunmak dileğimle bana ve etkinliğe eşlik eden güzel yürekli arkadaşlarıma sevgiler...


anne sultanlar


anne sultanlar



anne sultanlar
anne sultanlar
anne sultanlar

anne sultanlar

                                                      
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Hiç yorum yok:

Bu blogtaki yazılar, izinsiz kullanılamaz... Blogger tarafından desteklenmektedir.