DONDURMA AŞKINA!!


DONDURMA AŞKINA!!
Kendilerine buldukları slogana yakışan tat ve lezzette bir dondurma markası Fruttanaturali bizzat test ettim ve onayladım.


Sevgili Yağmur'un nazik daveti ile dün katıldığım dondurma tadım etkinliğinin  nazik ve misafirperver ev sahibi yepyeni yüzü ve eşsiz doğal meyve aromalı dondurmaları ile bize ve damaklarımıza unutulmaz bir gün yaşattı...

Aklımda kalan en önemli iki nokta var 1. muhteşem meyve tatları 2.gerçek dondurmanın çabuk eriyor olmasıdır.
1997 yılında  İlk olarak çiğ köfte markası ile yola çıkmış Elazığlı Çiğ köfteci Ahmet usta markasının da içinde bulunduğu Arslanlar gıdanın çok doğru bir prensiple yola çıkmış yepyeni  bir markasıdır.
İki küçük dondurma canavarı annesi olarak hem yaz hem de kışın gözüm kapalı çocuklarıma yedirebileceğim bir dondurma üreticisi buldum yuppiii!! :)
Mevsim meyvelerinin en güzel en lezzetlilerini hiç bir katkı maddesi olmadan damağınıza şenlik yaşatacak her kaşıkta bir başka şölene dönüşen dondurma topların en kısa zamanda denemelisiniz...
Çok sayıda lezzete, mevsim meyveleri ile ulaşan yanı sıra benim şahsıma münhasır yapılmış gibi zevkle tükettiğim cevizli tahinli dondurmanın tadını kelimelere dökmem imkansız. Eğer merak ediyorsanız ivedilikle çoluk çocuk hep birlikte Fruttanaturali ye...
Sözü çok uzatmadan bu etkinliğe misafirlik eden güler yüzlü yetkilileri Fatih Arslan, İlknur Arslan ve Nilay Arslan'a ayrıca bütün ikramlarda nezaketleri için tüm çalışanlarına çok teşekkürler.

Etkinlik Sahibemiz yemeksohbetleri  Yağmur  beni de dahil edip bu lezzetleri denememe vesile olduğu için çok teşekkür ederim.

Bu muhteşem lezzetler için Elazıglı çig köfteci Ahmet usta yöneticilerine çok teşekkürler...
Dondurma öncesi nefis bir ikram oldu.

aysenineli Aysem benim canım arkadaşım.
vanilins Arzu güzel arkadaşım sık sık buluşmak ve seni görmek çok güzel.. 
pasta kasrı Tülin ablam çok seviyorum seni iyi ki gelmişim seni görmek bana çok iyi geldi.
safagindunyasi  yukarıda bende senin resimlerine el koydum Şafağım :) sevgiler.

Yine muzurluk peşindeyim o gün tanıdığım sevgili Yasemin Gülümseyüzüme bloğu sahibi Yaseminin de benden aşağı kalır yanı yokmuş sevdim seni Yasemin... 

 Bütün kızlar toplandık toplandık dondurmanın tadına vardık harika bir gündü herkese teşekkürler...

2 yorum:

  1. Canım ayaklarına sağlık. Ben de geldiğin ve güzel bir etkinliğe imza attığımız için çok mutlu oldum. Yazın için teşekkürler, güzel bir yazı olmuş. Sevgiler. :)

    YanıtlaSil
  2. Blogunuzu yeni keşfettim. Hemen takibe aldım. Bana da beklerim :)
    Lapermstyle.blogspot.com

    YanıtlaSil

Bu blogtaki yazılar, izinsiz kullanılamaz... Blogger tarafından desteklenmektedir.