kitap aşkına




Uzun zamandır kitap okunmaya ara vermiştim daha doğrusu bir kitap beni çok yordugunda ciddi anlamda ara verdigimi fark ettim. Belki göreceli bir durum ama İskender Pala OD beni o kadar çok Yordu ki ondan sonra sanki satırlara küstüm. Neyse mühim olan kusmek değil yeniden başlamakmiş başladım cok güzel bir başlangıç oldu devamı bereketli olur. inşallah...
Bu defa farklı bir durum olsa da kişisel gelişim ile ilgilendiğimi inkar edemem fakat ADEM GUNES Dogal Ebeveynlik kitabı beni öyle sardı sarmaladı ki iki günün yalnızca gecelerinde okuyarak bitirilme rekorunu sanırım alabilirim.
Milad olsun artik kitap aşkı tazelensin derken benim hic yanyana durma fırsatım olmadığı halde gönlen bağlandığım balım arkadaşım berna'ma yaptığım baskılar sonucu gönderdiği Böğürtlen kışı beni aldı götürdü. Rekora gidiyorum galiba  4 gunun yalnizca geceleri Böğürtlen kışı yüreğimdeki yerini aldı. Tavsiye tavsiye kesinlikle hic şüphesi kadın erkek kendinden bir şey bulacağı bir kitap teşekkürler bacım çok keyifliydi...
D&R bence çocuklarla kitap secimi yapilacak en keyifli mekan bizim küçük adama 1 gün öncesi Real marketler de indirime girmiş İs bankasi yayınlarını kitaplığına doldurunca bende dedim bir kitap alayım. Elif şafak en bi sevdiklarimden kaptim raftan sakız sardunyayi bir iki de detay kitaplar hop evde aldık soluğu aaaaa oda ne kitap çocuk kitabi nasıl ya ben onu kendime almustim derken al annem senin olsun. Kuzuma bir hediye daha almış oldum ayrıca çocuk kitabi diye okumak yasak değil ya aldım elime kitabi bırakmak ne mümkün simdi bitti bile ne kadar zamndami tam tamına bir gün hatta bir kaç saat o kadar keyifli yani ve hem çok güzel hem dusundurucu bir konusu var. Büyük tavsiye edilir efendim...
Biz okuduk teyid ettik tavsiye ederiz.
Sakız Sardunya kitaplığı mızın demirbaşı olacak ona suphem yok ben nemi okuyorum sürpriz olsun bir daha ki postta uzun uzun yazarım.
Sevgiler
kakule



4 yorum:

  1. Ne güzel pembiş bir blog daha. Ben de sizi bloğuma davet ediyorum sevgiler. :)

    YanıtlaSil
  2. Elif Şafak çok severek okuduğum bir yazar. Bloğunuzu izlemeye aldım,Face beğendim, Sevgiler...))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım bende çok severim elif şafak kitaplarini

      Sil

Bu blogtaki yazılar, izinsiz kullanılamaz... Blogger tarafından desteklenmektedir.