LEZZET TRAMVAYI SONBAHAR ETKİNLİĞİ




18 ekim benim için çifte kavrulmuş oldu. Güzel arkadaşım lezzettramvayı yazarı Arzu baturun etkinlik davetine davetli olarak katıldım.
Maya karadeniz mutfağında gerçekleşen etkinlik benim için keyifli olduğu kadar heyecanlıda oldu. İlk defa bir etkinliğe minicik olsa da sponsor olarak katılmak çok heyecan vericiydi.
Bu güzel etkinlik lezzettramvayı sızma zeytın yağlarının da bir nevi tanışma günü oldu. Ben lansmana yetişememiş olsam da tadımını gerçekleştirdiğim bu enfes zeytinyağının doğum yeri Ayvalık zeytinleridir. Güzel arkadaşım Arzu  bu güzel beldenin lezzetli zeytinlerinden elde ettikleri sağlıklı ve lezzetli sızma zeytinyağını bizlerle buluşturuyor. Bence hiç vakit kaybetmeyin. Sizde lezzettramvayı veya lezzettramvayı@hotmail.com adresinden siparişinizi geçin ve bu lezzetten damağınızı mahrum bırakmayın.
Maya kara deniz mutfağı ile muhteşem bir mekan tercihi yapan arkadaşıma bir defa daha teşekkür etmek istiyorum. Harika bir kara deniz mutfağı ve ambiansı içinde yaptığımız kahvaltı da mıhlama namı diğer( kuymak) bence günün yıldızıydı. Ama kesinlikle son dakika yemek nasip olan triliçe ise anlatılmaz lezzetteydi. 
Özellikle Emel hanım ve Burak beye çok teşekkürler...      
Elbette ürünleri ile  iştirak eden sponsor firmaları es geçmek olmaz. Heyecanlı minik konuşmamı yaptığımda gerçekleşen ve sponsoru pendik bölge hastanesi olan check-up ben kazandım. Çok çok teşekkürler Pendik bölge hastanesi.

Keskinoğlu tavuk fileto ve tavuk suyu hediyelerine teşekkürler. 

Otacı'nın limon aromalı sabunu misss 
Cosmed ürünleri merakla denenecek ve keyifle kullanılacak...


Dimes 7/24 ile bizi bambaşka bir lezzet ile tanıştırdı. 
Artebella benim bu toplantıda tanıştığım lakin çok beğendiğim bir hobi market oldu. Ürünler en kısada denenecek özellikle cam yüzeyler için üretilenler bir harika...
Zaferan osmanlı şerbeti yabancı  olduğum bir tat değildi ve o lezzeti yinelemek çok keyifliydi.


Ve pakmaya tarif kitapçıkları harika ürünler zaten tartışmasız.


Özlem takının cici bilekliği çok güzel bir sürprizdi. 
Ve benim Minnak sabunlarım....

Ayrıca bizim kuzulardan köse bucak kaçırdığım aspir yeni tadına bayıldım. Yabanmersini çok yakışmıştı. (onlar meyve suyu diye peşine düşmüşlerdi)
Doğadan kupa elimden düşmedi tarçın sevdam ayrıdır benim yeşil çay ile birleşimi muhteşem olmuş
Veeeee  evim hayatım önlük takımıma bayıldım. Havlum ve örtüm ayrıca çok güzeller ama mutfak önlüğüm,eldiven ve tutacak bir harika...

İşte günün en tatlısı fruit flower 365 boyunca türkiyenin her noktasına özel günlerde meyve ,kek ve kurabiye gruplarından yollayabilirsiniz. Bilhassa ürünlerinde Yüksek fruktozlu mısır şurubu,trans yağ ve koruyucu kullanılmayan ürünleri  gönül rahatlığı ile tüketebilirsiniz.
 Bizlere hediye edilen sepeti benim güzel kardeşimin yeni yaşına iştirak etti. Çocuklar gibi sevindiğini görünce bir kez daha gönle giden yolun mideden geçtiğine inandım...
Sizde hem kalbe hem damak tadına hitap etmek istiyorsanız sevdikleriniz için fruit flowers tercih edin.
Söke un glütensiz un için teşekkürler. Keramika tabaklarınız çok şık teşekkürler. Çiftçiden eve birçok ürünü doğal bulabileceğiniz bir adres. 

Feast geniş ürün yelpazesi ve şık soğuk çantaları ile bizlerleydi.


 İşte nihayet geldik yazını en güzel kısmına çünkü burada yürek var çünkü burada cesaret var en önemlisi de çocukalarımızı çocuklarından ayırmayan muhteşem kadınlar var. Sevin’ciğimle yan yana otururken sohbetimiz bu yönde oldu. Saremkazdağı markası ile ürettiği ev usulu erişte makarna, tarhana ve özellikle bebek tarhanası gerçekten gönül rahatlığı ile çocuklarınıza yedirebileceğiniz ürünler. internet üzerinden sipariş edebilir ve gönül rahatlığı ile ev yapımı anne yapımı bu ürünlere sahip olabilirsiniz. Yolun açık olsun Sevin Kuzik...

Banban recelleri benim bu sonbahar etkinliğinde duyduğum ama iyi ki duymuşum dedirten bir başka lezzet acı biber receli evet aynen elmalı acı biber receli öyle tatlı gibi başlayan ama damağınızda müthiş bir lezzete dönüşen başka bir kadın girişim projesi bayıldım. Yine internet yolu ile sipariş edebileceğiniz bu ev yapımı değişik tat elmalı acı biber receli enfes bir defa deneyin vazgeçemeyeceksiniz. Seninde yolun açık olsun Duygu Osmanoğlu.


Didemcakes sonbahar temalı pastası ile çok leziz bir dünyanın
 kapısından içeri aldı bizi gerçekten hem sunumu hemde tadı enfesti ellerine sağlık arkadaşım.


Ve nihayet son dakikalar işte emel hanım ve burak  şefimizin bizlere son ikramları trilece  gerçekten altın tacı ile enfes bir lezzetti. Hep söylerim bir defa daha tecrübe etmiş oldum bilhassa yeni deneyeceğiniz yöresel tatları muhakkak en iyi yapanın elinden tadın zira çok seveceğiniz bir tattan nefret edebilirsinizbde iyi ki trileçeyi ilk kez sizden denemişim maya karadeniz mutfağı Emel ve Burak şeflerim.

Her şey için çok teşekkür ederim güzel  arkadaşım ARZU BATUR  canım  lezzettramvayı olarak yolun acık ve bereketli olsun.
sevgiler










işte hayranı oldugum nihayet tanışmak nasip olan Aysegül hanım yani aysegülünlezzetduragı
ve canım arkadaşım İlknur ilknurundünyası ve saremkazdağı sevgili sevin kuzik





















BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Hiç yorum yok:

Bu blogtaki yazılar, izinsiz kullanılamaz... Blogger tarafından desteklenmektedir.