Ah! Şakir Ah!


Bizim gece okumalarımız aslında hiç bitmiyor. Lakin paylaşmaya fırsat bulamıyoruz. Hele bu ara o kadar çok kitap okudum ki üst üste sanki birbirine karışıyorlar bazen sonra küçücük bir çizgi yada bir cümle hatırıma getiriyor. Yazarını konusunu ve bana işlediği her şeyi...
Yine çok uzun zamandır Eymen  Ege'nin dinlemekten bıkmadığı  ama benim ve abisi Yusuf Efe'nin tekrarından sıkıldığı Sakar Şakir vardı bu akşamın okumasında, çok kısa ama manidar bir kitap çok sade bir dille yazıldığından olsa gerek 1 ve 2. Sınıfların okuyup anlayabileceği bir kitap olmasına rağmen Eymen neredeyse ezber yaptı...
Bu kadar okuyunca elbette onunda  hoşuna giden cümleler yada replikler yazılı veriyor.



Sakar Şakir Muzaffer İzgu'nun Bilgi yayınevinin ilk okuma dizisi olan kitaplarından biridir. Elbette çocuklara kitap okurken seslendirmelere dikkat ederseniz kitap okuma zamanlarının daha eğlenceli geçtiği gibi, kitap okumayı sevdirmek bir o kadar kolaylaşıyor.
Bu akşam Sakar Şakir ile uykuya daha kolay geçtik  çünkü hayatımızda sahip olduklarımıza da şükür etmeyi öğreten şikayet etmenin de bir sınırı olduğunu bu sınırı koruyamadığımızda kendimiz dahil herkesi rahatsız edeceğini öğreniyor.
İyi doğru ne varsa onların olsun.
Bu kitap tavsiyesi de bu gecenin kapanışı olsun.
Sevgiler

4 yorum:

  1. çok teşekkür ederim bilgiler için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim içinde cok keyifliydi debami olur inşallah

      Sil
    2. Benim içinde cok keyifliydi debami olur inşallah

      Sil
    3. Benim içinde cok keyifliydi debami olur inşallah

      Sil

Bu blogtaki yazılar, izinsiz kullanılamaz... Blogger tarafından desteklenmektedir.