PİRGOS CAFE



pirgos (pyrgos)
KEMER PİRGOS CAFE (Pyrgos) 

Yazmayalı çok uzun zaman oldu. Okul bitti tatil geldi yaz okulu falan derken uzun olan yaz günleri dahi yetmez oldu. Birde yaz ve hareketlilik sanırım yazı yazma şevkimi kırdı. Açık havada olmak çocuklar ile vakit geçirmek daha keyifli geldi.
Ama çok fazla özlüyor ve doluyorum içimde ki sayfalara yazıyor yazıyor sonra orada bırakıyorum. Bu defa dedim güzel bir kaç satır yazayım hem moral olsun. Hemde fikir olsun diye küçücük ama çok keyifli bir mekandan bahsetmek istiyorum. Güzel kardeşim, Havva Engin sayesinde keşfettiğim hatta artık sanırım müdavimi olacağım fırsat ve imkan buldukça bahçesinde kahvemi yudumlarken kitap okuyacağım bir mekan Kemer Pirgos Cafe sevgili Havva'nın güzeller güzeli kızı Dila'nın yeni yaşını kutladığı Pirgos Cafe  
İstanbul cad. Abdülhamithan sk.No112 Kemerburgaz adresinde rengarenk ve çok keyifli bir mekan özellikle bir öğünü burada geçirmenizi tavsiye ediyorum... 
İlerleyen zamanlarda zaman geçirdikçe Pirgos cafe ile ilgili daha çok yazacağıma eminim şimdilik keyifli mekanla sizi baş başa bırakıyorum. 


sevgiyle


'' Ayrıca Pirgos (Pyrgos) cağdas yunanca'da kule anlamina gelen kelime. Selanik şehrinde şehrin sembolü olarak anilan beyaz kale'nin orijinal adinin nitelenen parcasi "leukos pirgos" 


Dila nin pastası
pirgos (pyrgos)
pirgos (pyrgos)
pirgos (pyrgos)
pirgos (pyrgos)
pirgos (pyrgos)
pirgos (pyrgos)
pirgos (pyrgos)
pirgos (pyrgos)
pirgos (pyrgos)
pirgos (pyrgos)
pirgos (pyrgos)
pirgos (pyrgos)
pirgos (pyrgos)
pirgos (pyrgos)



BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Hiç yorum yok:

Bu blogtaki yazılar, izinsiz kullanılamaz... Blogger tarafından desteklenmektedir.