2012 benimde var senden isteklerim




2011

2011 güle güle kazandıklarım ve kaybettiklerim ile ben bu tek basamaklı yılı çokta anladım sayılmaz sanki hep bir koşuşturma bir telaş bir yetiştirme derdi içinde idim sonra geçen yıl yaptıklarımı hatırladım evet o gün her şey geç kalmıştı yemekler geç olmuştu geç yenmişti sanırım o gün nasıl bittiyse yılda öyle bitiyor bunu anladım. çok şey aldı götürdü benden en başta işimi aslında işimi alma sebebi birazda bizim junior ile alakalı idi çok pişman değiliz ama büyük bir boşluk oluşturdu. Elbette biz durmadık böyle el becerilerimizi marifetlerimizi değerlendirmeye başladık en azından bir nebze merhem oldu. Birde insanlar kaybettim ben sende 2011 acınası hikayeler yazılabilecek üstüne hem öyle insanlar kaybettim ki tarifi imkansız yıllarca dostluğunu sırtımda keyifle taşıdığım insanlar kaybettim. Aslında bu kayıpların olacağı gün be gün gelen fırtınadan belliydi ama insan konduramaz ya bende konduramadım işte insan sevdiklerine konduramaz ama bazen sonlar olur bazen terk edişler gereklidir. Bu gidişler ki kim bilir belki daha güzelini verecek sana bende vazgeçtim bazı sevdiklerimden özellikle de canımı çok çemkirenlerden vazgeçtim yorgunum artık al misketlerini ver bebeklerimi diyecek yaşı çoktan geçtik artık gerçekten söyledin mi anlayacak alınmayacak altında bir şey bulurum umudu ile didik didik etmeyecek dostlara ihtiyacım var benim bu 2011 sanırım benim eleğimin son deliklerinden bir kaç kişi daha süzüldü gitti olsun varsın giden bizden olsun ne çıkar kaybedilen her şeyin yeri illaki dolar mühim olan harcanan zaman diyorum. Ama çok güzel şeylerde getirdin bana zaten tek tek söylesem de içinde en çok öne çıkacak olan şey minik kuzum olacağından çok uzatmayacağım sen bana en güzel ikinci mucizemi yani benim minik juniorumu verdin zaten geriye ne vermiş olursan ol bunun üzerine çıkamayacağından çok üstünde durmayacağım. 2012 senden ise çok şey bekliyorum mesela en başta gerçekten sağlık bekliyorum evet bencilce olacak ama önce kendime sağlık bekliyorum çünkü ben iyi olursam biliyorum ki bebeklerimde sağlıklı olacak ve onlarla daha doğru ilgilenebileceğim sonra eşim için istiyorum oda iyi olursa bizim için çabalayıp yuvamızı koruyabilecek ve en başta elbette bebeklerim için sağlık istiyorum. (elbette burada ki sağlık durumu bana bağlıda oluyor zaman zaman :) ve en önemlisi gerçekten güzel bir yıl istiyorum huzur dolu mutlu yalnızca benim hayatım değil elbette dünyada ki herkes için istiyorum. Başarılı bol kazançlı ama huzurlu bir yıl diliyorum.



BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Hiç yorum yok:

Bu blogtaki yazılar, izinsiz kullanılamaz... Blogger tarafından desteklenmektedir.