TAK TAKIŞTIR

Takı bir yaşam tarzımıdır bilmem... Ama benim sadece takılarına gösterdiği özen dolayısıyla imrendiğim arkadaşlarım var.
Hımmm sende al sen de tak diyeceksiniz biliyorum ama o iş öyle olay değil, hiç takım yok diyemem ama bana günlük hayatında ne takıyorsun diye sorsanız komik bir cevabı olur. İşte benim günlük takı kreasyonum hatta on yıldan beri süre gelen bir kreasyon desem yalan olmaz.
Sol yüzük parmağımda malum alyansım var onun yanında bir adet tek taşım oda pırlanta falan değil ama ikisi de çok kıymetli  benim için hayatımda çok önemli iki erkeğin hediyesi alyans malum diğer yüzüğüm de babacığımın ilk emeklilik maaşı ile aldığı tek taşım.birde yıllardır kulağımdan çıkarmadığım bir çift yine top küpeler rahat oluyor ne yapayım ;)
Başka takım yok mu var elbette gümüşü de altını da ama ben bir türlü onlarla rahat hissedemedim kendimi belki çocuklar yokken nispeten daha fazla kullanıyordum. Hatta çocuklar kucakta uyumayı bırakana dek ben saatte takamam aman orasını burasını çizer diye ne bileyim ister takıntı deyin ister ince düşünce bu benim sanırım. Ama hayranım her güne bambaşka takılar takan hanımlara hoş benim böyle bir istikrarım olasaydı yine çok zarif ve ince detaylarda olurdu takı sepetim... İşte tamda bu sırada ben www.lidyana.com ile tanıştım ve ürünlere bakmaya doyamadım. En kısa zamanda o incecik zarif hatta bebişlere dahi zarar vermeyecek zariflikte tasarlanmış yüzüklerden edineceğim. ben çok beğendim sizlerde bir göz atın istedim.
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Hiç yorum yok:

Bu blogtaki yazılar, izinsiz kullanılamaz... Blogger tarafından desteklenmektedir.