AHMEDUM...

iki oğlum oldu benim biri 8 diğeri 2  yıl önce şimdilerde bir küçük filizler lakin Rabbim izin verir ise  birer fidan sonrada kocaman bol yapraklı, uzun ömürlü ve sağlıklı birer çınar olacaklar. birinin adını Yusuf verdim en başta sadakatin, adaletin ve güzelliğin timsali olsun diye yanına bir de efe dedik ki ağabey yiğit ve cesur olsun diye... Sonra bir oğlum daha oldu... Adını Eymen dedim..  hepimize uğur, talih,hayır getirsin. birde ege dedikki veli olup herşeyine sahip çıkabilsin diye...
Dünde bir oğlum oldu benim adını aybars koydular aybars  anlamı ay gibi güzel ve temiz pars gibi yırtıcı demek binbir umut ile koydular adını okudular ezanı ile kulağına...
ve benim yağmur kokulu toprağımda hergün bir evlat doğuyor muhakka adının bizlerin koyduğu adın ne önemi kalıyorki onlar en güzel isim ile doğuyor hergün mehmet diye sen ne hayal kura
Bu gün benim bir oğlum öldü...
bugün seninde bir oğlun öldümü bilmem ama bugün dün ondan önceki gün benim ve benim gibi düşünenlerin hep bir yerlerde oğlu ölüyor niçin ağlamıyorsun bu aslan parçalarına neden göz yaşı dökmüyorsun... al bayrağa sarılı gelmediği içinmi bir dizide formaliteden ölmediği içinmi yoksa bu ölüm senin için çokmu gerçekçi olmadığı için mi?
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Hiç yorum yok:

Bu blogtaki yazılar, izinsiz kullanılamaz... Blogger tarafından desteklenmektedir.