Eymen Ege 6 yaşında


EYMEN EGE
Büyüdün büyüdün sende adam oldun.

Güzel oğlum benim ağabeyinin büyüdüğüne ve serpildiğine sanırım daha çok şahit oldum. Sen güya iki numarasın ama sen çok hızlı büyüdün, hala minicik olsa bile ellerin ben nasılda çabuk büyüdüğünü görebiliyorum. Mesela daha çabuk yoruluyorum seninle koşarken, yada daha çok gözüme çarpar oldu saçlarımda ki beyazlar... 
Ama seninle  büyümek başka keyifli oldu. Neşen, şansın,inadın ve bitmek tükenmek bilmeyen anne aşkın ile başka bir boyuta taşıdın. Sen hep gül ne kadar çok hızlı geçse de zaman sen gülmekten ve yanaklarında ki gamzelerini çıkarmaktan hiç vazgeçme bide böyle hep içten sev oğlum hayatına giren her şeyi sev, zira her şeyin yolu sevgiden geçiyor. Bir sürü masallar anlatacaklar sana yıllar içinde ama sen en çok içinde sevgiden bahsedenlere inan en çok onları sev sevki dünyan güzelleşsin. seni çok seviyorum güzel oğlum benim uğur böceğim... 2017 'nin bu serin mayıs gecesinden sana merhaba iyi ki doğdun 2 numara iyi ki vazgeçmemeyi öğrettin bana sana çok teşekkür ederim.
Annen...
   
Okulumuz da doğum günü kutlamak yasak olunca bizde bizim tek nefes alabildiğimiz evimizin parkı Parkada içindeki kamelyalar da e biraz da çocukça bir doğum günü hazırladık..
En güzeli de gerçekten çok eğlendiler. Sıkıcı ev toplantısındansa bahar ve yaz aylarında doğan çocuklarınız ve arkadaşları için harika bir alternatif olabilir. Çocuklar aslında doğum günü değilde parka gelmiş gibi arada pasta yiyebildikleri şekerlemeler atıştırabildikleri harika bir gün yaşıyorlar. Bir tavsiye daha vermek isterim özellikle çok yakınlar için gerçi bu sürprizi bize güzel arkadaşım Nimet yaptı ama sizler de yeğen kuzen için yapabilirsiniz. Klasik hediyelerden sıkıldınız ise en güzel hediye çocukların eğlenebileceği mekanlar oluyor. Nimet teyzemiz de Eymen Ege 'ye o akşam ikinci sürprizi yaptı ve çok büyük bir oyun alanına götürdü. Sanırım günün en güzel hediyesi bu oldu. Bizden de bir hediye alternatifi olsun. Onlar mutlu ise bizden mutlusu yok öyle değil mi? Bu yıl konseptimiz pokemon oldu zira en çok sevdiğimiz uyku arkadaşımız da pıkachu e durum böyle olunca konsept buna uygun oldu. Dürüst olmak gerekirse çok ta keyifli oldu rengarenk bir masa oldu ama en güzel rengi ise çocuklar oluşturdu tıpkı gökkuşağı gibiydiler. Bizimle olan herkese çok teşekkürler. 
En çok sana Allahım böyle sağlıklı sıhhatli evlatlar nasıp ettiğin için.














                

3 yorum:

  1. Merabaa :) ay ben ne kadr güzel bir yayina denk gelmisim.Pikachu yu cok severdim bide oglunun gamzesinin masallahi var😄 iyiki dogmus hepp sizinle olsun ogullariniz insallah 💙💕😄

    YanıtlaSil
  2. Allahım hayırlı bir ömür versin inşallah.Nice nice seneleri olsun.

    YanıtlaSil
  3. Merhaba😄annesinin prensesi hoşgeldin.
    Ayrıca cok tesekkur ederim. Bende cok severdim hala da severim pikachuyu simdi oglum cok seviyor. Sevilmiycek gibin değil ama dimi sevgiler

    YanıtlaSil

Bu blogtaki yazılar, izinsiz kullanılamaz... Blogger tarafından desteklenmektedir.