YEMEK FOTOGRAFCILIGI

yemek fotografcılıgı


Merhaba,

Pazartesi sabahı harika bir workshopa katıldım. Belki beni okuyanlar arasında yemek blogger arkadaşlar da vardır diye paylaşmak istedim. 


Böyle hem bütçeyi zorlamayan ücretsiz hemde keyifli verimli etkinlikler muhakkak kişisel gelişimi de etkiliyor. Ben yemek blogger değilim ama yıllardır mutfağa karşı sempatim çok fazla geçen dönem de biliyorsunuz pastacılık okuluna da gittim. 


yemek fotografcılıgı


İnanın güzel yemek yada diğer objeler siz ürettiyseniz gördüğünüz estetiği herkesin görmesini arzu ediyorsunuz. bu nedenle iyi bir kare yakalamak en büyük arzunuz oluyor. 

yemek fotografcılıgı


Elbette bu durumu tetikleyen en büyük etkenlerden biri de instagram ve muadili sosyal medya paylaşımları da oluyor. Antalya Fuji Film shop desteği ile gerçekleştirdiğimiz yemek fotoğrafçılığı hakkında en azından bizim bilmemiz gerektiği kadar çok bilgilendik.

yemek fotografcılıgı

Işık nereden gelmeli, gölge nereye düşmeli, obje nerede durmalı, nasıl makineler kullanmalı ki (bu kısmı biraz bütçe ile ilintili ) ciddi manada ürünlerini gönül rahatlığı ve samimiyetle kullanmanızı sağlıyorlar. 




yemek fotografcılıgı


Gerçekten öyle ciddiye alırsanız harika bilgiler içeriyor. Ben bu defa yemek fotoğrafçılığına katıldım ama Fuji Film shop lardan takipte kalıp diğer eğitimlerine de katılmak istiyorum. Üstelik sadece Antalya'da değil İstanbul,İzmir,Ankara,Bursa da bu eğitimlere ulaşabilirsiniz. 

yemek fotografcılıgı


Şimdiki hedefim sokak fotoğrafçılığı eğitimi gerçekten çok keyifli ve bilgili bir gündü. kesinlikle tavsiye ediyorum. Ekipmanlarınızı da temin ediyorlar ama kendi makineniz ile de katılabiliyorsunuz. Sadece ekipmana ek olarak SD kartınız yanınız da olmalı. 

yemek fotografcılıgı

Ben çok keyifli bir gün geçirmiş oldum. Yeni bir makineye kavuşana kadar kendimizi geliştirelim değil mi?

Bu kadar fotoğraftan bahsetmişken çektiğim kareleri de paylaşmak isterim. Umarım amatörde olsa bu kareleri beğenirsiniz.


yemek fotografcılıgı

yemek fotografcılıgı


2 yorum:

  1. Kulakları çınlasın..Sevgili Eyminin Mutfağından Emel ile beraber bir etkinlikteydik.Ve sayesinde az buçuk birşeyler kapmıştım ben de bilgi olarak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne güzel bizim için çok gerekli ve gerçekten faydalı bilgiler içeriyor küçük kısa bir eğitim deyip geçmemeli

      Sil

Bu blogtaki yazılar, izinsiz kullanılamaz... Blogger tarafından desteklenmektedir.