somestr












Neredeyse on beş gün oldu. Aslın da bugün hadi yarın yazarım dedikçe birikti. Sadece resimler yapılanlar birikse bir de yazılacaklar birikip duruyor gönlümde işte ona bir komik çözüm buldum akıllara zarar. Öyle cümleler birikir,bazen insanın içinde öyle konuşmalar geçer içinde ki senle öyle olduğu gibi yazsan hayran kitlen artar. 
Neyse bende bir çare yapıştım telefonumun sese kayıt cihazına sanırsın Tarkan ile sohbet ediyorum. Hahahay egomu yesinler. Olsun ne eksiğimiz var sanki bu arada yaptıklarımı tatilde tatil öncesi tatil ardı. 
Hepsini sıralıyayım dedim bu yazıma sığdığı kadar. Aslında çok keyifli başladı.Tatilin ilk günleri sonra Eymen Egenin hızlı bir biçimde diş çıkarma seremonisi ki hala 4.diş ile devam etmekte "uykusuz her gece,yorgun ölesiye." diye mırıldanıyorum Ajda'nın şarkısını... Olsun yine de enerjimi şarj edip devam ettim. Bu defada ben düştüm yatak boylarına gerçi bu emzirme dönemi benim çok uzun zaman aralıkları ile ama sık yaşadığım bir sorun buna da ayrıca değinmek istiyorum. (SÜT SITMASI) eskilerin deyişi ile Loğsalık sıtması oldum tekrar . 



Yok artık adam on aylık oldu süt sıtması olunur mu bu kadar sütle diyeceğim lakin bunun üşütmeye bağlı bir durum oluğunu düşünüyordum ki doktorum da aynı fikir de çıkınca rahatladım.  Şükür bitti o karlı soğuk günleri sorunsuz eğlenerek atlattık. Efe için muhteşemdi  zira o doğduğundan bu yana bu kadar çok kar yağmamıştı İstanbul'a çok güzel bir kardan nine yaptık bizce dede idi ama babamız için nine çamaşır sepetleri ile çarpışan oto oynadık, Sinema günümüz de garip yerlerden fotoğraf çektik, on beş günümüzü anlatan kurabiyeler yaptık... Elbette bu kar durumu biraz zorlaştırınca bazı planlar suya düşse de kuzuma söz verdim. Güneşi ilk gördüğümüz gün önce postane, müze gezimizi yapacağız. Bu arada ben  yepyeni tarifler denedim mesela evde marshmallow yaptım. Çok ta harika oldu sevenlerine duyurulur. Diğer bir tarif de microdalga fırında browni ihtimal vermezdim benim gibi bir kek özürlüsünün bu muhteşem tat da bir kek yapacağına ama tam da 8 dakika da çok güzel oldu. Artık zamansız misafirlere bile kekim hazır. Tatil kitabı koşuşturma tarifler kar derken okullar açıldı. Bütün evlatlarımıza Allah'ım zihin açıklığı versin. 



















BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Hiç yorum yok:

Bu blogtaki yazılar, izinsiz kullanılamaz... Blogger tarafından desteklenmektedir.