ANNE SULTANLAR BULUŞTU

anne sultanlar

Merhaba,
Son iki haftadır uyku nerededir,yatağın yolu bana yakın mı bilmiyorum. Bildiğim çocuklarla hayat çok hızlı akıp gidiyor. Yaş alıyor muyuz? evet ama yaş alırken olumsuz neredeyse hiçbir şeyle ilgilenme fırsatı bulamıyoruz. Bu nedenle aslında anne olmak bir yerde terapi gibi bir şey oluyor...
Biraz hastalık biraz sağlık ile bir anneler gününü daha devirdik ömrümüzde..

anne sultanlar
Benim güzel arkadaşım İlknur Balcı'nın ilknurundünyası.com blogu'nun her yıl düzenlediği Anne sultanlar organizasyonunun ilk toplantısı 2014 mayıs ayında bulunmuştum. İyi ki tanımışım iyi ki yollarımız kesişmiş bu yıl dördüncüsünü düzenlediği Anne sultanlar organizasyonunda bulunmak bana yine nasip oldu. Elbette harika katılımcı blogger arkadaşlarımdan tanıdıklarım ve yeni tanıdıklarım oldu. Yeni piyasaya sürülen ürünleri,halihazır olan ürünlerin detaylarını bizlerle paylaşan sponsor misafirlerimiz ile nefis çok eğlenceli bilgi dolu paylaşım dolu bir gün geçirdik.
Bize bu güzel organizasyonu anneler günü hediyesi olarak hazırlatan sevgili arkadaşım İlknur Balcı' ya tüm detayları ile harika bir mekan hazırlayan SBZ organizasyona, toplantımız boyunca her halimizi büyük bir sabır ile fotoğraflayan profesyonel fotoğrafçı Bahar Mandan hanım efendi ve Elbette harika ev sahipliği için Dedeman Bostancı Park Otel'e çok teşekkür ederim.

(Bir önceki Anne sultanlar buluşmamızın detaylarına buradan ulaşabilirsiniz.)

Dedeman Bostancı Otel, Sbz Organizasyon,Fotoğrafçımız: Bahar Mandan, Zeyland, Yves Rocher, Dr Oetker, Eczacıbaşı Schwarzkopf, Tamek, Minibum.com, Thalia, Revigen, Lila kağıt, P&G (FAİRY, FEBREZ, GILLETTE VENUS), Papağan Kuruyemiş, Maia Cosmetics, Capilactif Capicade, Tarko Kozmetik, Çocuk Gelişim Atölyesi, Henkel, UnibabyBiotalab , Sea Color , Havan İlaç, Karakter Dükkanı 
Catrice, İfondi, Toker Bebe, Electrolux, Prima, Dove, Rexona, Gürsüt, Pierre Fabre
anne sultanlar
anne sultanlar 

















3 yorum:

  1. Yeniden görüşmek ne güzeldi. Çok öperim Cnm

    YanıtlaSil
  2. Tesekkur ederim şafak bende cok operim

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel bir etkinlik olmuş 😊 İnstagramdaki keşif etkinliğinden geliyorum bana da beklerim 😊

    YanıtlaSil

Bu blogtaki yazılar, izinsiz kullanılamaz... Blogger tarafından desteklenmektedir.