Benim Annem Güzel ANNEM!

 12 Mayıs 2017 yada bir başka gün bilemiyorum. doğurmuş, doğurmamış yüreği merhamet ve sevgiden nasibini almış her kadın hatta evladını sarıp sarmalayan her babanın da hak ettiği her güzelliği Rabbim ömrüne versin. Cuma günü sadece 5 dakikalık bir şarkı da onlarca figürü yapacaklar lakin Eymen Ateşler içinde İğnelerle boğuşuyoruz. Hiç bu kadar hasta olduğunu hatırlamıyorum...
yılsonu
Allah beterinden sakınsın. (Şimdi iyiyiz şükür.)

Sabahın erken saatinde bir güzel hazırlandık ben bu kadar halsiz olunca yapmaz mızmızlanır dedim. Beni çok şaşırttı hatta gururlandırdı duygulandırdı. Alnının akı ile harika bir güçle gösterisini tamamladı. Evet keyfimiz yoktu hatta çokta yorgun bitkin bacaklarımızda iğne yerleri acıyordu. Görev tamamdı. Şimdi doyasıya hafta sonu tatilini yapabilir. Sen benim en güç, en zayıf zamanlarımda yüreğime emanet veridin güzel oğlum seni çok seviyorum. 6 yıl önce sen tam tamına 10 günlükken abinin gösterisinde bu yürek bu kadar dolup taşmıştı. Zaman zalim ve hızlı bunca yıl geçti ve sen ana sınıfından mezun oluyorsun. Biliyorum daha ne okullar var. her seferinde biraz daha gururlanacağım. ama sen hala böyle küçümencikken ellerin ellerimin içine sığarken ben sana duygularımı yazayım istedim..
Şansım Uğur böceğim. Seni çok seviyorum.
Annen
(Bu arada yıllar önce yazdıgım çok eğlenceli anneler günü yazıma da buradan ulaşabilirsiniz.)


yılsonukostum
okulgösteri



yılsonugosterisi


annelergunu

okulgösteri

2 yorum:

Bu blogtaki yazılar, izinsiz kullanılamaz... Blogger tarafından desteklenmektedir.