ANNE SULTANLAR SPONSORLAR



Sevgili arkadaşım İlknurun Dünyası blogu yazarı İlknur'umun harika organizasyonunda ki birbirinden kıymetli misafirlerinden bahsetmeden olmaz...
Dedeman Bostancı Otel in mükemmel misafirperverliği ve bu sade salonu bir bir balo salonu  havasına büründüren Sbz Organizasyon' a her bir karede gülmekten çok kırışsak bile bizim için defalarca vizörüne eğilen Bahar Mandan @bahardan_once ye çok teşekkür ederim.


Kuru yemişlerin bir dolu vitamin ve sağlıklı yağlar konusunda vücudumuz için önemini bilmeyen yoktur sanırım.. Papağan Kuruyemiş  bi tık ileri gitmiş hem biz anneler için kolaylık hemde çocuklar açısından gerçekten kullanımı çok kolay olan ayrıca her güne kalori ve vitamin hesabı yapılmış Papağan kids'i üretmiş 5 güne 5 kuru yemiş harika bir ürün olmuş elbette tazecik ve kilitli ambalajı ile tazeliği gün boyu...

                      
Bir zamanlar şu bebek bezleme seremonisi hiç bitmeyecek gibi geliyordu. Ama bitti tabi ki lakin bu süreçte yanınızda gerçekten hem bebeği hem anneyi düşünen bir üretici olduğunda çok daha kolay oluyor benim çocuklarımla 12 yıllık bir serüvenim var bu zaman diliminde hiç düşünmeden Prima 

tercih ettim. Pampers pants İki numarada ulaşabilmiş olsam da hep memnun kaldım.

İşte günün kahramanı Efe'min dört gözle beklediği Monopoly oyunu hemde starwars karakterleri ile artık bizim de oyuncak,okul,okul öncesi gibi bir çok ihtiyacımızı tercih ettiğimiz Karakter Dükkanı'ndan.

Çocukluğuma döndüğüm gün bugün değilse ne zaman hiç unutmam en bi sevdiğim reklam sloganıydı... Tamek 'se koy sepete tamda bunu yaşayalım diye harika bir sepet hazırlayan tamek özellikle meyve püresine bayıldım. çocuklardan kalanlara değil üstelik bildiğin aşırdım.


Hep muhabbetini duyduğum ama bir türlü zaman ayıramadığım bir üründen bahsetmek istiyorum. Bilhassa balık yağını ve vitaminleri çocuklarına zor içiren yada hiç içiremeyen anne gel gel bir ürün var burada derdimize deva Havan İlaç   (multimar) adı ile piyasada olan bu ürünler bir harika dostum çocuklara birtane veriyorsun ki elbette kullanım sınırı var. ama çocuklar birtane daha ver diye peşinde dolanıyor. balık yağını fazla tüketmesin diye saklayacağımı hiç düşünmezdim. çiğnenebilen ve yumuşak şeker formunda üretilen balık yağı, kuşburnu,beta glukan,propolis,kara mürver herbiri çiğnenebilir formda harika ürünler daha detaylı bilgileri bir sonraki yazımda vereceğim.




İşte en güzel karelerden biri Sevgili Hayriye ciğim namı diğer (ANNEKAZ) iyi ki tanıştık gülüm ben seni çok sevdim İnşallah duygular karşılıklıdır. Kaptık tabi mis gibi Dr Oetker ekmek karışımlarını 
eğrilip büğrülmüşüm işte bu buluşmaların en bi sevdiğim yanı bu belki aylar yıllarca sosyal medyada görüştüğün sevdiğin insanlarla buluşmanı sağlamasıdır.



Bc bonakure oıl bir harika bu ara biraz işlem görmekten yıpranmış saç uçlarıma deva oldu.
Böyle minicik ayaklarımız yok bizim artık ama yine de çok güzeller. Biz bu minicik patikleri yeğenimize armağan ettik el yapımı Minibum patikleri çok şirin değiller mi?

Bir kutu düşünün içindeki koku olduğu alanı sarıyor Thalia harika sabunları ile bizi mest etti.




Sofia yı bilmeyeniniz yoktur ürünlerini muhakkak kullanıyorsunuz lakin bu günlük peçetelerini ben ilk kez görüyorum o kadar büyük ve sağlam ki davet sofralarımızın baş tacı olacaktır.




Evet gerçekten kadın olmak güçtür işte tamda bu slogan ile yola çıkan  P&G (FAİRY, FEBREZ, GILLETTE VENUS) ürünleri ile Ailesini ve çevresini güçlendiren kadınlar, şimdi de dar gelirli kadınlara destek oluyor. Gelin sizde kadınalrbilir.com'a üye olun, Kadın Emeğini Değerlendirme Vakfı ile birlikte kadınlara destek olalım. Her üyelik, bir desteğe dönüşsün.

Vanilya kokusu bana hep güzel anıları hatırlatır. Mis gibi kurabiye kokan huzur dolu bir evi mesela yves rocher vanilyalı duş jeli nefis kokuyor.
Capicade şampuanlar sonuç almak için biraz küçükler ama denemeye değer. İşte bu çok merak ettiğim Maia siyah maske aslında genel olarak sanırım daha çok gözenekli ve siyah noktaları yoğun ciltler için üretilmiş çok çeşitli olumlu yada olumsuz yorumları var. deneyip göreceğiz. 





Bak arkadaş işte burada dur bu eğitim setleri gerçekten bir harika Çocuk Gelişim Atölyesi  Bambino yup yaş gruplarına göre ürettiği eğitim setlerine bir sonraki yazımda daha detaylı değinmek istiyorum.







vernel persil bref Bütün hepsi çok memnun olarak kullandığım ve sonuçlarına güvendiğim ürünler. Bref tartışmasız her kokusu ile harika persil ve vernel ise son zamanlarda vazgeçemediklerimden.

Bazı ürünler ile bambaşka hikayelerimiz vardır Unibaby  de benim için öyle ilk annebebek fuarında ve hamileyken tanıştığım o gün bugün her fuar rutin uğrak standımız uni baby hiç vazgeçmediğim renksiz şampuanı ve ıslak mendilleri ile çocuklar ile hayatımızdan hiç çıkmadı.


Biota  benim bogger arkadaşlarım aracılığı ile tanıdığım firma oldu. özellikle çocuklar için ürettikleri  güneş ürünlerini bizim her yaz tercihimiz.


Peynir benim gerçekten kahvaltımın olmazsa olmazı hani peynir yoksa kahvaltı bile etme o kadar yani Gürsüt  yeni tanıştığım ama gerçekten özellikle (izmir tulum ) beni hayran bıraktı. Çeçil,köy peyniri,kaşar ve keçi peyniri her çeşidi doğru lezzette bu konuda damağıma güvenirim. Severim peyniri ve iyi olan gerçekten iyidir. 


Bu ara saçlarımı boyamaktan vazgeçtim Sea Color  arada göz kırpmıyor değil. ayrıca Catrice ojenin rengine de rujun dokusuna da bayıldım. Cicili bicili atlet ve taytlarımız İfondi den.



İste bu harika salatalık kokusuna bayıldım denediğim il urunsun Dove sonuçları merakla bekliyorum.


Revigen  kesinlikle çok merak edilenler arasında , 
 Rexona hiç ama hiç vazgeçemediklerimden üstelik sıcaklar başlamışken,  Tarko Kozmetik  tüm ürünler için çok tesekkurler.




Ducray  ürünlerini ilk defa deneyeceğim lakin dayanamayıp termal suyunu denedim bakalım bir süre sonra neler olacak birde çatlaklar için jelini merak ediyorum. 


Ayrıca harika hediyeleri ile Electrolux Zeyland ,Toker Bebe' ye nezdiniz de teşekkür ederim. 

  Sevgiyle kalın.






çok eğlendik demiştim..










BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Hiç yorum yok:

Bu blogtaki yazılar, izinsiz kullanılamaz... Blogger tarafından desteklenmektedir.