monopoly starwars


Ben öyle yeni moda oyunlardan pek anlamam yani gençlik döneminde pek böyle oyunları oynamadım, ama çocuklar söz konusu olunca üzerine birde erkek çocuklar, bilgisayar oyunları dahil hepsini bir güzel öğreniyorsun. Bazılarını çok sevdim bazılarına hala alışamadım...

Mesela su pc oyunları birde ps3 gibi oyunlarını bir türlü sevemedim. Biliyorum hanımların arasında deli gibi o oyunları oynayanlar var ama ben saatlerce tek başına bir oyuna bağımlı kalmayı yada ona vakit harcamayı pek sevmiyorum. Sanırım daha çok çoğul oyunları seviyorum. Son zamanlarda en bi çok sevdiklerim arasına monopoly girdi. Bir defa ailecek oynayabilme şansımız olduğu için acayip keyifli zira çocuklarla evde vakit geçirmenin en güzel şekli kutu oyunları diye düşünüyorum. Birde bu oyunlara enteresan karakterler girince daha başka bir tatlı oluyor. Bizim son favorimiz de filmlerine bayıldığımız monopoly starwars  karakterleri, gezegenler ve bir dolu heyecan verici sahneler oyuna eklenmiş ki böylece oyun sıra dışı bir hal alıyor. Bizim imparator takımı  (baba&eymen) Çok mızıkçı olsalar da bu haftanın galibi asiler takımı (ben&efe) olduk. Simdiler de yaz tatili de yaklaşırken harika sizde aileniz ile keyifli ve eğlenceli saatler geçirmek istiyorsanız kutu oyunları ile www.karakterdukkani.com' bi uğrayın.
sevgiyle
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Hiç yorum yok:

Bu blogtaki yazılar, izinsiz kullanılamaz... Blogger tarafından desteklenmektedir.