Taşındık

Hekes için büyük değişim aslında böyle radikal bir karar vermek...  Bu sehre ayak basmadan önce anlayamadığım sevdiklerime istediğim an dokunamayacağımı anladığım bir büyük cesaret İste.  Şimdi ben kısmında hasretin dışında buyuk bir sıkıntı yok aslında. 
Alışana kadar keşfedilecek her yer heyecanım olmuştur.  Bakalım ne zamana kadar surecek bu keşif durumu... 


İstanbul dan gitmeden önce bir dolu yazı birikmiş  yüreğim de hatta sıraya girmislerdi.  Şimdi bazılarını bile isteye eledim,  bazılarını gereksiz buldum, bazılarının ise vaktini beklemekteyim. Bu yazım biraz daha sohbet tadında olsun istedim. Zira hala yerlesmeye çalışıyoruz. Bir de okul durumu var elbette mini mini birler başımız çok ağrır mı bilemiyorum, lakin umutluyum daha az sıkıntı olacak diye zira ödev sonrası  Istanbul da sahip olmadığımız bahce içinde futbol, basket, saklambaç v.b.  bi dolu oyun imkanı olduğu gibi bu zamanda hala denize girebilme şansları var.  Bu durum hayatindaki sıkıcı gecebilecek kısımları azaltıyor. Elbette hasret kaldıklarına eşdeğer olmasada çocuk işte oyalaniyor. 
Şimdilik bunları yaşıyoruz , yakın zamanda neden şehir değişikliği , neden Akdeniz nasıl oldu olumlu yada olumsuz neler ile karşılaştık , ben bu konularla ilgili bir yazı aradığım da  bulamamıştım. Bizim gibi tamamen bilgisiz olan herkese yol olur diye hepsini bir bir yazmak istiyorum.  Umarım keyifle okuyacagınız yazılar olur. 
Sevgiler


2 yorum:

  1. Yazını yazalı bayağı olmuş ama ben yine de hayırlı olsun,sağlıkla,ağız tadıyla oturmak nasip olsun demek istedim...

    YanıtlaSil

Bu blogtaki yazılar, izinsiz kullanılamaz... Blogger tarafından desteklenmektedir.