YUSUF' Uma



(Evlat neydi tam olarak diye sordular. Can dedim şah damarında atan can dedim.)

12 yıl ne de kolay yazılıp okunuyor. 12 yıl önce bugün bu saatlerde seni kollarıma verdiler. Pamuk gibi bembeyaz,  yumuşacık ve çok sessiz bir minik yavru bu senin dediler. Çıktığımız uzun tek beden yolculuğunu başarı ile  bitirmiş birbirimize armağan olmuştuk. İste o gün hepimizin hayatı değişti. Ben yepyeni bir dünya kurdum erişilmez,  sıcacık ve o dünyanın tek malzemesi sevgiydi. Güldük,  ağladık, düştük, kalktık ama hiç şikayetçi olmadık, yorulduk çoğu zaman sonra dinlendik bir  ağaç gölgesinde yine yola koyulduk en yakın dostum derdimin dermanı sırdaşım oldun. En derin kuyulara düştüğümde o kuyulardan beni çıkaran Yusuf'um oldun. Aşk dedim aşk hareli gözlerin ile aşkı anlatan en güzel kanıt oldun.  Çünkü sen isteyipte böyle güzel kavuştuğum tek varlıksın. Canım oğlum Yeni yaşın sana sağlık, sıhat ve başarı getirsin ama en çok sevmeyi ve sevilmeyi öğretsin güzel evlat çilli horozum, ak kuzum annesinin ipekböceği gülüşün hic eksik olmasın.
Seni çok seviyorum
Annem

BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Hiç yorum yok:

Bu blogtaki yazılar, izinsiz kullanılamaz... Blogger tarafından desteklenmektedir.